Mitä minun olisi pitänyt tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mies taisi vähän ottaa nokkiinsa tuossa äsken :ashamed:

Laitoin sipsejä kulhoon ja lapsi siinä sitten hihkui ja komensi, että "anna tänne heti! Anna anna!" Kysyin sitten lapselta taikasanaa, että mikä se on se taikasana? Mies sitten siinä pöydän äärestä sanoi, että anna tänne kans! Sanoin sitten miehellekin taikasanasta, kun kerta olin just samasta asiasta lapsellekin huomauttanut. Sitten kun nostin kulhon pöytään, ei mies niihin koskenutkaan ja lähti heti kohta pihalle.

Olisiko minun nyt sitten pitänyt antaa miehelle sipsit, mutta ei sitten lapselle joka samalla tavalla sipsejä pyysi? Vai mitä...?

Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
mies ois voinu kysyy sitä taikasanaa myös lapselta, tyyliin niin, kerroppas minullekkin ja sitte oisivat yhdessä ottaneet

Lapsi sanoi miehelle sitten kun taikasanan hoksasi, että kuulitko iskä miten minä sanoin, sano niin niin saat sipsejä.

Tuli vain itellä sellainen olo, että nolasin miehen minun äitini edessä kun noin tein.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies ois voinu kysyy sitä taikasanaa myös lapselta, tyyliin niin, kerroppas minullekkin ja sitte oisivat yhdessä ottaneet

Lapsi sanoi miehelle sitten kun taikasanan hoksasi, että kuulitko iskä miten minä sanoin, sano niin niin saat sipsejä.

Tuli vain itellä sellainen olo, että nolasin miehen minun äitini edessä kun noin tein.

noöö.. joo aika oleellisen osan tarinaa jätit kertomatta tossa alotuksessas, eli siis sun äitis oli myös paikalla. se seikka teki sun käytöksestä todella typerää, miestäs kohtaan, enkä ihmettele yhtään jos veti herneet nenään.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

noöö.. joo aika oleellisen osan tarinaa jätit kertomatta tossa alotuksessas, eli siis sun äitis oli myös paikalla. se seikka teki sun käytöksestä todella typerää, miestäs kohtaan, enkä ihmettele yhtään jos veti herneet nenään.

Mitä ihmettä? Siis miten niin typerää. Mielestäni aikuisen ihmisen pitää osata nauraa itselleen. Jos tulee nolo olo niin sen voi kuitata, eikä vedellä mitään herneitä. Jos haluat voit pyytää mieheltäsi anteeksi ja perustella että sanoit kuin sanoit koska lapsellekin sanoit niin. Ei tämän mikään vakava juttu pitäis olla.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

Mitä ihmettä? Siis miten niin typerää. Mielestäni aikuisen ihmisen pitää osata nauraa itselleen. Jos tulee nolo olo niin sen voi kuitata, eikä vedellä mitään herneitä. Jos haluat voit pyytää mieheltäsi anteeksi ja perustella että sanoit kuin sanoit koska lapsellekin sanoit niin. Ei tämän mikään vakava juttu pitäis olla.

kuinka monta miestä tunnet jotka haluaa että anopin edessä pyydetään taikasanoja jos omassa kotonaan tykkäis sipsin syödä. huoh mitä akkoja.

Yhteistyössä