Mitä minä teen, joku ihana ihminen auta jookos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi onneton vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi onneton vaan

Vieras
1. Olen vaihtanmassa työpaikkaa. Nyt olisi uusi työpaikka, mutta onkin pirun vaikee lähteä entisestä vaikka usein olen toivonut pääseväni pois. Olen palvelualalla ja uusi olisis teollisuudessa.

2. Toinen lapsista on kipeä. Olisi ollut työpäivä ja lapsilla päiväkotipäivä. Ilmoitin töihin, etten pääse tulemaan. Toisen vein hoitoon koska heillä on retkipäivä tänään ja lapsi halusi kovasti mukaan. Toisen kanssa kävin lääkärissä. Hänellä keuhkoputken tulehdus ja kova kuume. Päiväkodista sanottiin, että toinen lapsi pitää hakea lääkärissä käynnin jälkeen pois kun heillä on se linjaus, että jos toinen vanhemmista kotona ei saa olla hoidossa. Kipeä lapsi on nyt nukkumassa, kun yö meni hänellä itkiessä ja valvoessa.

3. Tuntuu että pää hajoo ja oksennan vaikka en ole kipeä.

Päiväkodilla näköjään ihan omat säännöt. Suomessahan joka lapsella on oikeus päiväkotipaikkaan. Oli vanhemmat töissä tai kotona.

Miksi on vaikea lähteä työpaikasta, josta ei tykkää, jos uusi paikka tiedossa?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="sipsi";22050828]Ohi ja yli meni että ujelsi vaan... :(

Mihin tarvitset apua?????[/QUOTE]

Ohi meni multakin.Ilmeisesti ap stressaantuu kovin helposti, kun näkee noissa isomman ongelman.

1.vaihda vaan
2. päiväkodin ämmät tehköön työtä,ethän voi toista tuoda kotiin kun toinen oksentaa ja on kovin sairas,vietkö sen päiväkotiin mukaan viemään pöpöjä muille lapsille?? huom!et oo kotona huvin vuoksi ja toisella muksulla on oikeus olla hoidossa! saa valittaa jos ne käske viemään toisen pois!
3.ota kuppi kahvia ja lue lehdet,helpottaa hiukan

Yhteistyössä