Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rouva

Vieras
Mies kysyi, että "ootko kysyny jo kaks plussalta, et mitä naiset on mieltä" eli kertokaas.

Tilanne tämä: Mies oli viime lauantaina ravintolassa veljensä kanssa. Oli tanssinut saman naisen kanssa melkein koko illan. Tanssinut ja jutellut, niin sanoo, ei muuta. Nainen oli ehdottanut numeroiden vaihtoa, josta mies oli kieltäytynyt sanoen, että molemmat (siis hän ja tämä nainen) ollaan perheellisiä. Aamuyöllä tuli kuitenkin naiselta viesti miehen puhelimeen. Vastasin siihen viestiin, että jättää varatut rauhaan ja keskittyy omaan ukkoonsa. Sunnuntaina kun tulin töistä, mun puhelimessa oli viesti tältä naiselta tyyliin "on miehes oma asia, jos meidän välillä on jotain, keskity omiin asioihis!" Mun numero on salainen eli sen hankkimiseksi on joutunut näkemään jo vähän vaivaa.

Puhuuko mies totta? Kuvitteleeko tää nainen nyt olemattomia? Vai onko heidän välillä ollut muutakin? Tiedän naisen (en tunne, mutta tiedän), ei mikään järjen riemuvoitto ja säätänyt ukkomiesten kanssa ennenkin. Näinpä olen taipuvainen mieluummin uskomaan mieheni sanaan, kun tähän naiseen. Tyhmä(kö?) ja sinisilmäinen(kö?) olen????

tollassia hihassaroikkujia löytyy aina. ehkä miehes on antanu numeronsa, jos ei oo muutoin siitä naisesta eroon päässy. tai nainen on saanut sen joltain muulta?
mä jättäisin noi pubiruusut omaan arvoonsa, tosin miettisin kyllä, että "entä jos mua on kusetettu"... Mutta ilman vahvoja todisteita on paha lähteä tuomitsemaan :whistle:

Veikee juttu, mä uskoisin miestä.. Kukaan pettämisestä kiinni jäänyt mies ei ajattele mitä kaksplussalla ajatellaan, vaan puolustautuu täysillä..

Mitä miehesi sanoo noista viesteistä?

No minä ainakin ottaisin asian tarkemmin syynäykseen.
Ovatko entuudestaan tuttuja miehes ja tää naikkonen,sekin vaikuttaa asiaan.
Toistaseks kuka on antanut sun numeron sille jne.
Mulle ei riittäis noi selitykset.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No MÄ oon sitä mieltä, et jos KOKO ILLAN tanssittaa samaa naista, niin en ihmettele että nainen olettaa että mies on kiinnostunut...

Mies sanoo, ettei ollut valinnanvaraa tanssitettavissa, tiedä sitten :/, en ole mustasukkaista tyyppiä ja luotan siihen, että mies kyllä kertoisi siinä vaiheessa, kun haluaa minut toiseen vaihtaa. Jotenkin kumma olo vaan tän naisen asenteesta, et hänen ja miehen väliset jutut ei kuulu mulle. Mies on ollu ihan pöyristynyt siitä, että oli ettiny hänen numeron ja vielä enemmän siitä, et oli minuun ottanut yhteyttä. Joku tässä nyt on, tietäs vaan, mikä :O

Alkuperäinen kirjoittaja sai73:
No minä ainakin ottaisin asian tarkemmin syynäykseen.
Ovatko entuudestaan tuttuja miehes ja tää naikkonen,sekin vaikuttaa asiaan.
Toistaseks kuka on antanut sun numeron sille jne.
Mulle ei riittäis noi selitykset.

Ei ne tuttuja ole, mies tietää tän naisen, ihan niin ku minäkin tiedän. Mutta ei sen kummemmin oo olleet tekemisissä, eivätkä varsinkaan tuu vastaisuudessa olemaan. Tuota on koitettu miettiä, mistä on saanut mun numeron, en keksi meille yhteisiä tuttujakaan ihan tähän hätään. Hmmm...

No MÄ oon sitä mieltä, et jos KOKO ILLAN tanssittaa samaa naista, niin en ihmettele että nainen olettaa että mies on kiinnostunut...

Tätä minäkin mietin, että MIKSI miehesi on tanssinut ja jutellut tuon saman naisen kanssa koko illan...

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Tätä minäkin mietin, että MIKSI miehesi on tanssinut ja jutellut tuon saman naisen kanssa koko illan...

kuin myös ihmettelisisn samaa :| Ja mistä ihmeestä sai sun numeron jos on salainen?

Siis MIEHESIHÄN tuon asian oikean laidan tietää, ei palstalaiset. En kyllä ymmärrä miksi miehes pyysi täältä kyselee. Jutelkaas nyt ihan kahden kesken ja muistakaa olla rehellisiä! ;D

No onko sillä väliä että on tanssinut sen kanssa koko illan, jos sillä kerta on ukkomiehistä kokemusta niin tietää kuinka rikkoo avioparin välit, ehkäpä sitten eron jälkeen hetken pyörisi ja taas uusi uhri näytettäväksi kuinka hän on mahtava ihminen kun ukkomiehetkin juoksee perässä. Jättäisin omaan arvoonsa ja jatkaisin elämää, toki voit riehua ja hillua niin kauan että ukkos kyllästyy ja tekee sen minkä tämä nainen haluaakin, miehes olisi sille vaan yksi merkki sotakirveeseen lisää, ei sen kummempaa.

No kyllä mun mielestä on miehes asia ja velvollisuus vaikka sun läsnäollessa soittaa sille naikkoselle että kuulet mitä oikeasti on tekeillä. Eikö sun miehes ole sanonut mitään tuosta?? Antaako vaan naisen soitella ja viestitellä noin vaan itse eväänsä lotkauttamatta??

Yhteistyössä