mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
mä tarjosin yhdelle ihmiselle 25e ison kasan vaippoja.. jotka hyvässä kunnossa.. ideana on se et haluan muuton edessä pois niistä.. kuvia ei ole, mut nää on melkeen 100e vaipat jos vaan jaksaisin kuvailla ja kertoa niistä.. siis käteen ei jäis ku ehkä 17e postikulunjälkeen.. nyt se vaatiin kaiken maailman mittoja haaroista ja siivekkeistä.. en mä jaksa.. mulla ei ole mittaa, oon täällä laatikoiden keskellä.. ja onko se 20e sit niin iso raha et seneteen jaksais tehdö yli tunnin homman. huoh.. mä en kyl ole.. :(

No jos alkaa toinen noin vaativaksi, niin en möisi tuohon hintaan. Kestovaipoista kaiken järjen mukaan siis kyse? Jos vaan oot merkit ja koot kertonut, niin voisi ostaja sitten itse ottaa jotain kautta selvää mitoista.

en mäkään jaksais!jos ei riitä että oot kertonut mitä vaippoja ja vaikka muutaman merkin niin antaa olla...mitäs vaippoja sulla muuten olis ja mitä kokoo?
niin ja mulle ainakin tärkeempää tietää esim. onko napeilla vai tarroilla, näpsy-kiinnitteisiä kun en ite ainakaan ees käytä...mut mittailut ihan turhia varsinkin noin pienestä rahasta!