Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Oletteko te lapsettomat pariskunnat törmänneet siihen että teitä pidetään TODELLA pröystäilevinä ja brassailevina, vaikka ette esittelisi kaikkea omistamaanne muille?

Meitä pidetään, koska meillä ei ole lapsia ja aina joutuu olla kuuntelemassa lapsiperhetutuilta ja työkavereilta että "taasko te ostitte uuden auton, taasko lähditte ulkomaanmatkalle, taasko ostit jotkut viidensadan euron korkkarit, voi kauhea minä en panisi noin paljon rahaa siihen ja siihen kuin te".
En mainosta heille ostoksiani mutta aina on joku joka nähnyt jonkun ostamani vaatteen tai asusteen jollain ulkomaanjulkkiksella lehdessä tai netissä, tai muistaa hyviä merkkejä Sinkkuelämää-sarjasta ja sen perusteella tietää lähes tarkalleen että paljonko olen kuluttanut. Muutamalla tuntemallani perheenäidillä kun ei varmaan ole päivisin muuta tekemistä kuin roikkua netissä katselemassa mitä mikäkin maksaa ja mitä voisi ostaa jos olisi töissä.

Eihän meidän ostokset ole heiltä pois, mutta meistä pitää ilmeisesti väkisin vääntää negatiivista kommenttia pitämällä rahaa tekosyynä.

Niin no, semmosta se vähän taitaa olla, älä välitä. Kyllä mäkin sinkkuna saatoin ostaa vaikka ja mitä, mutta nyt kun on lapsia niin ei mun tee mieli ostella suuremmin itselle. Lapsille enemmän ja niillekkin kohtuudella ja hinnalla.

Meidän elämästä on vaan jotenkin karsiintuneet lapsettomat porukat aika pian, kun meille on alkanut siunaantua tenavia. Omat arvot on muuttuneet niin paljon ja tuollainen pinnallisuus on hävinnyt. Lapsettomia ei vastaavasti kiinnosta meidän tasapaksu kotielämä.

Ihan niinkuin ap:n tekstistä olisi paistanut läpi jotain pientä brassailua =) Tai sitten tämä oli vaan provo jonka oli tarkoitus ärsyttää meitä äitejä jotka tietysti kuljemme halpahalli vaatteissa.. Ja olemme kateellisia lapsettomille naisille koska vain heillä on varaa pukeutua kauniisti, kalliisti ja laadukkaasti!

Kyllä minä ainakin, 3 lapsen äitinä, panostan myös itseeni - ja merkkituotteisiin.
Kaapista löytyy muutama sata paria kenkiä, merkkilaukkuja, -vaatteita, hiustenhoito- ja ihonhoitotuotteita yms. Satsaan laatuun, satsaan itseeni.

Totta kai arvoni ovat muuttuneet paljonkin, mutta haluan yhä näyttää hyvältä ja ostaa takuulla huippulaatua. Minun ei ainakaan tarvitse olla kateellinen kenellekään. Ei edes unen määrästä, vaikka mielelläni nukkuisin itsekin pitempään. :)

Kateus vie kalatkin vedestä, vai miten se menikään.

Yhteistyössä