Mitä mieltä "Väykkäreistä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blingblingbläng
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blingblingbläng

Vieras
En ainaskaan pikaisesti otsikoita selaamalla huomannut, onko Livillä alkanutta "Suomen täydelliset venäläisnaiset" -sarjaa o puitu täällä. Joten mitäs tykkäsitte?

Mä tykkään Elenasta ja Reginasta. Ihan erilaisia, mutta mielenkiintoisia persoonia. Elenan kohdalla mietin, oliko hän jo joku aikasitten "Äitien sota" -ohjelmassa, jossa olisi sanottu, että hän on ukrainalainen. Voi olla, että sotken johonkin muuhun.

Mutta juu, katson varmaan jatkossakin. :D

En ehtinyt katsoa vaikka piti.

Mutta katsoin kumminkin mielenkiinnosta sen Tinderi-biisin, jossa on se yks niistä naisista. Mun tuli siitä jollain tavalla tosi epämukava olo. Siis aivan käsittämätön myötähäpeän aalto. Semmoista harvoin kokee edes. Kandee kattoo.

En tiedä vielä mutta Venakko Milannan olisi pitänyt olla yksi osallistuvista naisista vaikka ei nyt venäläinen olekaan, läheltä liippaa ja elämäntyyli olisi sopinut tähän formaattiin. Sitten olisin voinut seuratakin.

No se Valeria ja Regina taitaa olla ainoat joilla on päässä muutakin, kuin sahanpurua.. Ainakin avausjaksossa muut anto itsestään niin bimbon kuvan, kun olla ja voi. Ja samaiset naiset taitaa olla ainoita, jotka ovat ansainneet rahansa "rehellisellä työllä" ja muut elää miehensä siivellä tai julkisuudella.

Elena oli äitien sota- sarjan vikoissa jaksoissa. Tämä ohjelma on vain viihdettä ja esim. Elena on otettu sarjaan vain koska on kaunis ja Venäläinen, mutta ei kyllä rikasta nähnytkään. Tiedän Elenan vuosien takaa eikä hänellä sillonkaan rahaa ollut, ihan kaupassa oli myyjänä. Katsokaapa se äitien sota jakso niin näette että asuu karussa kaupungin vuokrakerrostaloasunnossa ja on yh-äiti. Että ei kannata uskoa kaikke mitä telkkarista näkee ;)

Mutta se on totta että Elena on ollut mallina, Ferrerin näytösmallina varmaan aina ja tuntee sitä kautta Susanna Penttilän ja mallipiirien kautta paljon muitakin julkkisia. Susannan kautta saa varmasti paljon vaatteita jne.

Mun mielestä se oli ihan kiva ohjelma. Aijon katsoa jatkossakin ja odotan martinan hengenpelastajia paljon. Viidakon tähtöset oli ihan parhaita ohjelmia ikinä ja sen lopettaminen vituttaa monia paljon.

Mun mielestä se oli ihan kiva ohjelma. Aijon katsoa jatkossakin ja odotan martinan hengenpelastajia paljon. Viidakon tähtöset oli ihan parhaita ohjelmia ikinä ja sen lopettaminen vituttaa monia paljon.
Viidakon tähtöset oli kyllä tosi hyvä. Harmittaa etten tajunnut katsoa alusta saakka. Luulin että se olisi ollut ihan pelkkää bimboblondeilua, ja siis olihan se, mutta tuli yllätyksenä että kuinka kovia naisia siellä oikeesti oli mukana! Ei musta olis varmasti moneenkaan niistä tehtävistä mitä niillä oli. Osa tehtävistä oli aivan super rankkoja.

Viidakon tähtöset oli kyllä tosi hyvä. Harmittaa etten tajunnut katsoa alusta saakka. Luulin että se olisi ollut ihan pelkkää bimboblondeilua, ja siis olihan se, mutta tuli yllätyksenä että kuinka kovia naisia siellä oikeesti oli mukana! Ei musta olis varmasti moneenkaan niistä tehtävistä mitä niillä oli. Osa tehtävistä oli aivan super rankkoja.

Mulla tuli han mieleen. Aika hurjaa olla viidakossa ja siellä kaikenlaisia elukoita joista jotkut tosi vaaralllsia. Ihan hirveitä myrskyjä. Siinä oli just hyvä kun siinä oltiin joukkueissa vastakkain ja sillon alkaa aina tapahtumaan yhtä sun toista. Surkeimmasta kuskista mä tykkään kanssa ihan älyttömän paljon. Yleltä ei tule mulle koskaan mitään katsottavaa paitsi solsidan mut sehän on ruotsalaisten tekemä eikä ylen.

Eka jakso oli kyllä tyyyylsä, mutta ehkä paranee jatkossa. Naiset olivat tylsiä, sitä kalaemäntää ehkä lukuunottamatta.
Ihan hyvä idea ja saisi varmaan mielenkiintoisen homman kasaan, mutta en tiedä jännittivätkö vai ovatko oikeasti koko porukka noin tuppisuita ja mitäänsanomattomia.

No siis konseptissahan oli kiva idea: kuvataan kauniita, seksikkäitä ja rikkaita venäläisnaisia pitkissä korkokengissään, kun he käyvät Louis Vuittonin liikkeessä vähän shoppailemassa ennen shampanjan nauttimista jossain VIP-tilan kattoterassilla. Tämän jos minkä voisi kuvitella herättävän tunteita ja keskustelunaiheita.

Toki - jos se olisi onnistunut. Mutta ei mennyt tämä ohjelma kuten strömsössä. Ohjelman hyvä idea kaatui selvästi toteuttamiseen. Ohjelmaan ei mitä ilmeisimmin löytynyt tai ei saatu mukaan tuon alkuperäisidean mukaisia venäläisiä naisia. No esimerkkinä nyt vaikka Elena. Siis 35-vuotias 10-vuotiaan pojan kotiäiti... Meillä päin tuollaisia on totuttu kyllä kutsumaan ihan rehellisesti työttömiksi, ei enää tuossa vaiheessa kotiäideiksi. No entäs sitten vaikka tuo Sofia... sairaanhoitaja, joka pyörittää tappiollista kauneusklinikkaa. Tulot 2013 oli 4500€ koko vuodelta. Tosi luxusta, eiku miten se nyt meni :D

Ainoa jota voi edes vahingossa sanoa rikkaaksi (oikea termi hyvätuloinen) on kalakaupan pyörittäjä Valeria. Hän sentään tienaa kalakauppiaana ihan mukavasti, mutta kun häneltä valitettavasti nyt puuttuu se ulkonäkö ja seksikkyys. Eikä kalakauppiaan ammattikaan valitettavasti kuulosta niin luxukselta, että valitettavasti sekin vähän kalskahtaa korvaan.

Siis todellisuudessahan tuohon alkuperäisen formaatin ideaan olisi kuulunut jonkun multimiljardööri ja Jokerien omista Roman Rottenbergin kuvankaunis valkokuvamallina työskentelevä vaimo. Siis a.) oikeasti rikas b.) oikeasti "piireissä" oleva c.) oikeasti kadehdittavan kaunis.

Nyt ekan jakson katsoneena tämä ohjelma on täysi torso. Tuo ohjelma tuskin onnistuu herättämään sitä kateutta tai saamaan suomalaisia naisia tuntemaan mitään alemmuudentunnetta venäläisnaisia kohtaan. Se oli kuitenkin ohjelman idea.

Katoin vähän, oli aika tylsä. Paljon oli toki meikkiä ja taisi niillä rahaakin palaa aika lailla. Muuta ihmeellistä en siitä muista... katoin siis tosiaankin vain pienen pätkän.

Olen käynyt Venäjällä ja siellä on paljon paljon tyylikkäämpiä tavallisia naisia: luonnollisia, ryhdikkäitä, kohteliaita ja vähällä ehostuksella kaunistautuvia. Ehkä he vastaavat paremmin minun käsitystä kauniista venäläisestä naisesta kuin televisiossa esiintyvät kalliimman puoleista elämää elävät.

Yhteistyössä