mitä mieltä te olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisse

Vieras
Siitä että 9 ja 11 vuotiiat lapset jotka asuvat äidillään tekevät kotonaan valtavasti päivittäin erilaisia kotitöitä,wc pöntön puhdistus sekä lavuaari,imuroivat,pyyhkivät pölyt,vievät roskiksen,siivovat vaatekaappinsa ym..,passavat myös äitiä kun äiti löhöö sohvalla eli pyytää tuoda sitä ja tätä.äiti ei tee mitään muuta kuin lasten eteen valmis ruuat kaupasta,ei tee ruokaa lainkaan.lapsilla valtavan kova kuri,huuta lapsilleen,leikkivät/ovat sisarukset päivät pitkät yhdessä.he eivät saa leikkiä muitten lasten kanssa lainkaan.olen itse sitä mieltä että äiti vienyt lapsiltaan lapsuuden.lapset oikein pelkäävät äitiään. tuo on ihan lapsien hyväksikäyttöä kun äiti ei viitsi tehdä mitään.mut kukin tyylillään. mitä mieltä te muut ?

Lapsella täytyy olla lapsuus. Rajaa kaikille.
Omat lapset (7v,6v,5vx2) itse haluavat auttaa. En pakota ketään siivoamaan. Meillä on hauskaa yhdessä myös siivouspäivänäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
alku kuulosti siedettävältä mut tuo äiteen passoominen e oo tervettä :/

siedettävältä? nehän tekevät noita kotitöitä päivittäin.äiti huutaa ja komentaa mitä pitää tehdä, ja itse ei tee mitään.minun mielestäni nuo lapset kuuluvat leikkiä ikätovereiden kanssa, eikä olla päivät pitkät sisällä tehden kotitöitä,minusta ne kuluvat äidille.toki nyt voi auttaa jossain esim. huoneensa siivoamisessa,roskiksen vieminen.mutta mulla ei tulisi mieleenikään istua sohvalla ja huutaa tenaville tee sitä tee tätä, mulle tulisi huono omatunto.
mutta tämä nyt vain minun mielipide.ja mä säälin noita lapsia todella.
oisi vain kivaa jos äiti hölläisi ja antaisi lastensa olla kavereidensa kanssa.
kotonakin leikki ajat rajoitettu.puolituntia joku leikki kerrallaan,sitten pitää vaihtaa leikkiä.nämä lapset ovat kuin armeijassa.

Yhteistyössä