Mitä mieltä tästä työhakemuksestani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni oikein hyvä hakemus!
Mutta tuota koulutuspuolta hiukan täsmentäisin.
Ja tämä kohta
"Pidän työskentelystä ihmisten parissa, olen työskennellyt vuosina 1000-2000 *** *****, tehtäviini kuului muiden lisäksi myös uusien työntekijöiden kouluttaminen. "

Vuosina 1000-2000???
Siis Tuhat vuotta..ko..kö?
;) ;) :D

Tuohon alkuun voisi ehkä laittaa jotain yrityksestä, esim. kertoa jollain tavalla että olet tutustunut yrityksen toimintaan ja pidät sitä hyvämaineisena tms., ja näin ollen haluaisit itsekin päästä mukaan tiimiin. Jokainen nääs haluaa lukea kehuja itsestään, myös yritykset ;). Ja sen jälkeen sitten kertoa, miksi sinä olisit se sopiva. Vähän voisi myös lyhentää, ja keksiä jotain omaperäisempää, yritykset saavat satoja vastaavia hakemuksia joten omasi on erotuttava. Hyvin tosin analysoit omaa erityisosaamistasi. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Palkkatoiveeni olisi n.****e/kk, palkkauksesta voidaan neuvotella.

:xmas: Tein huvikseen oman ehdotukseni hakemuksesta.

Pieni muoks. Palkkaksesta neuvotellaan aina, se on se koko prosessi (vrt. työntekijän palkkaus, palkkaaminen). Oikea termi olisi palkkatoiveestani voidaan neuvotella.

Ja tosiaan, tuota omata-verbiä ei kannata käyttää, itse olen sille tosi allerginen. Ennemmin voisi kertoa vaikka että olen luonteeltani iloinen ja ystävällinen.

Ihan kiva hakemus. Ja jos sinun tarvitsee tehdä hakemus, niin täältä olet saanut tosi hyviä vinkkejä, miten voit hakemustasi viilata. Toivottavasti nappaa!!!
Nimim. työtön, jolle tarjottiin eilen töitä :)

Edellä olikin jo hyviä kommentteja, enkä edes kaikkia niitä lukenut. Itse olisin pistänyt vielä pilkut oikeisiin kohtiin ja poistanut palkkatoivomuskohdasta "palkkauksesta voidaan neuvotella". Sinähän esitit palkkatoiveesi, joten todennäköisesti siitä neuvotellaan joka tapauksessa, jos se on liian korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Ihan ok. Ehkä turhan paljon toistoa. Entäs missä sinulla on kehittymisen varaa? HEikkoudet?

Ei kai heikkouksia kannata mainita, eihä se ole hyvää "mainosta" itsestä..?

Ei nyt ihan niin radikaalisti, mutta kuitenkin vähän jotain, ettei hehkuta itteään kuitenkaan ihna täydelliseksi. VAikea selittää, mitä tarkoitan...Ihmisessä on aina kuitenkin asioita, mitä haluaa kehittää itessään... =)

Ihan ok. Ehkä turhan paljon toistoa. Entäs missä sinulla on kehittymisen varaa? HEikkoudet?

Ei nyt ihan niin radikaalisti, mutta kuitenkin vähän jotain, ettei hehkuta itteään kuitenkaan ihna täydelliseksi. VAikea selittää, mitä tarkoitan...Ihmisessä on aina kuitenkin asioita, mitä haluaa kehittää itessään... =)

Ne "heikkoudet" ja kehittämisjutut kysytään sitten haastattelussa, ei niitä kannata hakemukseen laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Tuossa on vähän turhaa toistoa tuosta iloisuudesta ja sit tuo pidän asiakaspalvelutyöstä ja Pidän työskentelystä ihmisten parissa, toisen noista vois jättää kokonaan pois.

Muuten ihan hyvä! Vaikka mikäpä minä oon arvioimaan kun ite en saa lähes minkäänlaista hakemusta aikaiseksi.. :D

samaa toistoa ajattelin.. toinen pois.

osaisko joku tässä pinossa kertoo,että jos pyydetään lähettämään sähköpostilla hakemus,kuvallisen cv:n kera,niin miten se laitetaan? :ashamed: siihen sähköpostikenttään kirjotetaan hakemus ja sitten liitetiedostona cv ja toisena liitetiedostona oma kuva? vai? millanen sen kuvan pitäis olla? :ashamed: :ashamed:

ja pidän peukkuja ap:lle että onnistaa! :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

Ne "heikkoudet" ja kehittämisjutut kysytään sitten haastattelussa, ei niitä kannata hakemukseen laittaa.

Juuri näin :)

Yhteistyössä