M
Muuttajako
Vieras
http://www.huoneistokeskus.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?RealtyID=7002329&ref=Etuovi
Mua vähän mietityttää tuo ranta
Mua vähän mietityttää tuo ranta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:juu en muuttais noin rantaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:juu en muuttais noin rantaan.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Kodinhoitohuone taitaa puuttua. Ei ole täydellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:Lasten kanssa tossa talossa on paljon muutakin vaarallistakuin ranta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te höpisette että "noin rantaan"...eikös siellä ihan vesirajassa oo joku rantatönö??! Paljonko tuosta itse talosta on matkaa rantaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:Lasten kanssa tossa talossa on paljon muutakin vaarallistakuin ranta...
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:Lasten kanssa tossa talossa on paljon muutakin vaarallistakuin ranta...
Älväri vaan savipellolle muiden samanlaisten kanssa rinnakkain, niin on turvallista ja mukavaa. Eikä sitten osteta sitä trampoliinia pihalle. Tai lasten uima-allasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:Lasten kanssa tossa talossa on paljon muutakin vaarallistakuin ranta...
Älväri vaan savipellolle muiden samanlaisten kanssa rinnakkain, niin on turvallista ja mukavaa. Eikä sitten osteta sitä trampoliinia pihalle. Tai lasten uima-allasta.
En kyllä kehtaisi muuttaa Älvsby taloon.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:Lasten kanssa tossa talossa on paljon muutakin vaarallistakuin ranta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:UPEA talo! Eikä mun mielestä pahan hintainenkaan. Rantatalosta. Meilläkin rantaan parisenkymmentä metriä ja niines vaan on monet lapset samassa paikassa kasvaneet ja pari koiraa on hukkunut jäihin, mutta ei yhtään lasta![]()