J
juhliin
Vieras
http://www.misura.fi/epages/Kaupat.sf/secu9qAFZqZfYM/?ObjectPath=/Shops/Misura/Products/868/SubProducts/868-0001&ViewAction=ViewProductDetailImage
Bolero
ja..
Bolero
ja..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:must toi bolero oli yksinkertainen?
joku yksinkertainen mekko olisi voinut olla tietty kivempi, mutta en sellaista löytänyt mistään tähän hätään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:must toi bolero oli yksinkertainen?
joku yksinkertainen mekko olisi voinut olla tietty kivempi, mutta en sellaista löytänyt mistään tähän hätään.
Siinä oli sitä kirjailua ja solmua, ja mun makuuni ne riitelee mekon kanssa. Eli jompi kumpi yksinkertaisempi. Jos tykkäät bolerosta, etsi yksinkertaisempi mekko.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:must toi bolero oli yksinkertainen?
Siinä oli sitä kirjailua ja solmua, ja mun makuuni ne riitelee mekon kanssa. Eli jompi kumpi yksinkertaisempi. Jos tykkäät bolerosta, etsi yksinkertaisempi mekko.
ahaa, nyt käsitän.
harmi että mä ehdin jo tilaamaan noi
vielä pitäis löytää laukku ja kengät. sopiiko musta väri vai pitäiskö olla ruskeet?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli vaaleat kengät ja laukku? Jotain beigen sävyäkö?
Saan mä varmasti palautettua noi jos ei oo hyvät, mutta en sitten tiedä mistä löydän mun kokoiselle sopivia vaatteita. Koko kun on 44/46.