Mitä mieltä tästä mekosta ja bolerosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
must toi bolero oli yksinkertainen?
joku yksinkertainen mekko olisi voinut olla tietty kivempi, mutta en sellaista löytänyt mistään tähän hätään.

Siinä oli sitä kirjailua ja solmua, ja mun makuuni ne riitelee mekon kanssa. Eli jompi kumpi yksinkertaisempi. Jos tykkäät bolerosta, etsi yksinkertaisempi mekko.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku yksinkertainen mekko olisi voinut olla tietty kivempi, mutta en sellaista löytänyt mistään tähän hätään.

Siinä oli sitä kirjailua ja solmua, ja mun makuuni ne riitelee mekon kanssa. Eli jompi kumpi yksinkertaisempi. Jos tykkäät bolerosta, etsi yksinkertaisempi mekko.

ahaa, nyt käsitän.
harmi että mä ehdin jo tilaamaan noi :(
vielä pitäis löytää laukku ja kengät. sopiiko musta väri vai pitäiskö olla ruskeet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ahaa, nyt käsitän.
harmi että mä ehdin jo tilaamaan noi :(
vielä pitäis löytää laukku ja kengät. sopiiko musta väri vai pitäiskö olla ruskeet?

Saatko palauttaa niitä? Ja katso nyt miltä ne näyttää ihan livenä. Voi olla kivatkin, kahdesta eri kuvasta on vaikea sanoa, ja sävytkin voi vääristyä.

En laittaisi enää ruskeita kenkiä. Kesällä mieluiten vaikka vaaleat. Mustatkin käy hätätapauksessa. Ja laukku samaa sävyä kuin kengät.:)

Eli vaaleat kengät ja laukku? Jotain beigen sävyäkö?

Saan mä varmasti palautettua noi jos ei oo hyvät, mutta en sitten tiedä mistä löydän mun kokoiselle sopivia vaatteita. Koko kun on 44/46.

Eli vaaleat kengät ja laukku? Jotain beigen sävyäkö?

Saan mä varmasti palautettua noi jos ei oo hyvät, mutta en sitten tiedä mistä löydän mun kokoiselle sopivia vaatteita. Koko kun on 44/46.

Joo, beige kuulostaisi hyvältä! Joku esim. kullansävy (siis sillä tavalla et beigesävy hohtaa kultaa, osaankohan nyt selittää ymmärrettävästi..) Voisitko esimerkiksi teettä boleron, jos se ei ole ok. Mun mielestä tuo mekko oli tosi kiva! Ja älä nyt vielä epätoivoon vaivu, kun et ole nähnyt niitä vaatteita luonnossa.:)

Yhteistyössä