Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Mä kuulin jonkun sanovan että annan sut mustalaisille jos et oo kunnolla. Silloin kauhistelin sitä muttan juuri viime viikolla käytin itsekin samaa, kun en vain jaksa tuota iänikuista tottelemattomuutta ja kiusantekoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos et ole kunnolla niin laitan sinut asumaan isäsi kanssa, kätevää pelotella lasta sillä että äiti hylkää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos et ole kunnolla niin laitan sinut asumaan isäsi kanssa, kätevää pelotella lasta sillä että äiti hylkää :headwall:
No hyi! Pahinta mitä lapselle voi käydä, on se että joutuu asumaan isänsä kanssa :/ :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhi:Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Mä kuulin jonkun sanovan että annan sut mustalaisille jos et oo kunnolla. Silloin kauhistelin sitä muttan juuri viime viikolla käytin itsekin samaa, kun en vain jaksa tuota iänikuista tottelemattomuutta ja kiusantekoa![]()
Minulle ja veljelleni sanottiin myös että myydään teät kohta mustalaisillevissiin aika yleinen lausahdus.. eikä todellakaan mitään traumoja jäänyt, silloin vaan mietin että en tahdo minnekkään sellaseen paikkaan ja tuli oltua siivommin
Alkuperäinen kirjoittaja continuum:Kertoo vanhempien omista psyykkisistä ongelmista ja heikkoudesta jos pitää sortua uhkailemaanMä pyydän nätisti jos jotain pitää saada tehtyä niin lapset tekee. Muuten tekevät mitä heitä huvittaa ja mikä heille on parhaaksi ja minä samoin =)
Kyllä vaa nykyvanhemmat osaa tehdä nää hommat monimutkaisiksi!