Mitä mieltä Tampereen päiväkodeista? Kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asuinpaikkaa ei kannata valita sillä perusteella että vieressä on hyvämaineinen päiväkoti. Täällä on tosi paljon lapsia ja päiväkoteja, eikä ole ollenkaan varmaa että lapsi saa paikan lähimmästä päiväkodista.

ikävä kyllä päiväkotia ei voi tampereella valita, jos käy hyvä säkä on vapaa paikka päivädissa tarjolla....lapsia joutuu viemään jopa 10km päähän kotoa :(

Niinhän tuo tilanne on... Mutta jos nyt sen päiväkodin perusteella haluaa asuinpaikkansa valita, niin Pappilasta olen kuullut hyvää. Myös Annalan päiväkoti oli joskus tosi ihana paikka. En tiedä, että onko tuolla nimellä enään. Hervannan päiväkoteihin en veisi. Tiedän, että siellä on kivoja muutama, mutta niin monta tosi huonoa! :(

[QUOTE="Vieras";28138884]Niinhän tuo tilanne on... Mutta jos nyt sen päiväkodin perusteella haluaa asuinpaikkansa valita, niin Pappilasta olen kuullut hyvää. Myös Annalan päiväkoti oli joskus tosi ihana paikka. En tiedä, että onko tuolla nimellä enään. Hervannan päiväkoteihin en veisi. Tiedän, että siellä on kivoja muutama, mutta niin monta tosi huonoa! :([/QUOTE]

mistä päiväkodeista olet kuullut hyvää tai huonoa? oma lapsi menossa..

olen kiertänyt jonkin verran tampereen päikkyjä siis töissä ollut...annalla on kiva päikky,hervannassa on myös hyviä päikkyjä mutta on myös huonoja sama tilanne taitaa olla joka puolella tampereen lähiötä.

Olen ollut tosi tyytyväinen Linnainmaan päiväkotiin! Päiväkoti on tosi iso, ja aluksi hiukan jännitti laittaa lapsiani sinne. Lapseni ovat eri ryhmissä, mutta molemmille on sattunut tosi kivat ryhmät ja tädit. Poikani eskariryhmässä tehdään paljon retkiä milloin mihinkin, ja meininki muutenkin hyvä. Tyttöni ryhmä taas on pienempi ja siellä on tosi lämmin fiilis, osaavat ihanasti ottaa lapset persoonina :)

Linnainmaan päiväkodin johtaja on ihan huipputyyppi. Muistaa ihan oikeasti kaikkien lasten nimet, ja käy kaikkien ryhmien vanhempainilloissa, ja muutenkin usein pyörähtää ryhmissä kyselemässä kuulumisia. Meillä lapset puhuvat kotonakin tästä Tommista, miten se on niin kiva :)

Lentävänlaakson päiväkoti Lielahdessa on tosi kiva. Käyvät paljon retkillä lähiluonnossa ja on sopivan pieni (noin 40 lasta kolmessa ryhmässä). Kaikki hoitajat tuntee lapset ja ovat muutenkin tosi mukavia, lapsi tykkää aina mennä hoitoon. Ainoa harmillinen asia on että on usein loma-ajat kiinni ja lapset joutuu varahoitoon + tiedonkulku joskus ontuu.

[QUOTE="juu";28139586]mihin on menossa? oma on myös hervannassa päiväkodissa ja jonkin verran olen myös töissä ollut hervannan päikyissä[/QUOTE]

kisapuistoon ois menossa näillä näkymin, tai sit kyyhkyseen...Mutta jos jollain kokemusta noista tai muista (sekä positiivista että negatiivista) niin kuulisin mielelläni :)

Yhteistyössä