Mitä mieltä tämmöisestä ihmisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voiko olla olemassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voiko olla olemassa

Vieras
Kaikki huonekalut ostetaan Vespäläisestä, lasten vaatteet ostetaan Stockalta ja merkkiliikkeistä, ei ota vastaa mitään käytettyä, ei käytettyjä vaatteita, ei käytettyä autoa vaan pitää olla uusi, ei muuttaisi taloon jossa on ennen asuttu. Ja tottakai kaikki on aina kalleinta, mitä ostetaan. Lapsilla ei ole ollut mitään muita ulkovaatteita kuin Reimateccejä. Mitä tulee mieleen tällaisesta ihmisestä?

En ole kade, meillä on suurin piirtein samat tulot ja sama varallisuus. Itse vain suosin uuden lisäksi käytettyä jos hyvää tavaraa saa. Kierrätys on loistavaa esim. lasten vaatteissa. Miksi tuhota maapalloa vain siksi että on niin hienoa kun kaikki on uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Voiko olla olemassa:
En ole kade, meillä on suurin piirtein samat tulot ja sama varallisuus. Itse vain suosin uuden lisäksi käytettyä jos hyvää tavaraa saa. Kierrätys on loistavaa esim. lasten vaatteissa. Miksi tuhota maapalloa vain siksi että on niin hienoa kun kaikki on uutta.

jospa he on sitten niitä jotka ne uudet vaatteet käytettyään pistää ne kiertoon, täytyyhän jonkun se vaate ensin ostaa, ennenkuin ne kiertoon päätyvät :D

Alkuperäinen kirjoittaja Voiko olla olemassa:
Miksi tuhota maapalloa vain siksi että on niin hienoa kun kaikki on uutta.

Ehkä sun pitäis kysyä tuota kuvailemaltasi ihmiseltä itseltään....
Mitä mieltä luulet hänen olevan sinusta, jos tietäisi että täällä vatvot heidän asioitaan?

Ystävä-pariskunta ajaa mersulla ja kerran kehuin heille toisen ystävämme uutta autoa. He sanoivat, etteivät pihaansa sen merkkistä autoa ikinä huoli... Kirpputoreilla eivät ole ikinä käyneet, mitä itse rakastan, oikein penkoa toisten vanhoja tavaroita. Vaihtavat huonekaluja tiuhaan. Olen tuntenut heidät kymmenen vuotta ja heillä on menossa jo viides sohvakalusto, jolla olen heillä istunut! Vaatteensa ostavat pienistä desing-liikkeistä tai teetättävät ompelijalla. Naiselle ei riitä kauneussalongin hoidot itsensä huoltamiseen, kauneusleikkaukset ovat hänelle jo rutiinia. Kateellinen en ole hetkeäkään heille ollut, heidän elämänsä on kamalan teennäistä, kulissit on huomattu näiden vuosien kuluessa. Aito onni puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Ystävä-pariskunta ajaa mersulla ja kerran kehuin heille toisen ystävämme uutta autoa. He sanoivat, etteivät pihaansa sen merkkistä autoa ikinä huoli... Kirpputoreilla eivät ole ikinä käyneet, mitä itse rakastan, oikein penkoa toisten vanhoja tavaroita. Vaihtavat huonekaluja tiuhaan. Olen tuntenut heidät kymmenen vuotta ja heillä on menossa jo viides sohvakalusto, jolla olen heillä istunut! Vaatteensa ostavat pienistä desing-liikkeistä tai teetättävät ompelijalla. Naiselle ei riitä kauneussalongin hoidot itsensä huoltamiseen, kauneusleikkaukset ovat hänelle jo rutiinia. Kateellinen en ole hetkeäkään heille ollut, heidän elämänsä on kamalan teennäistä, kulissit on huomattu näiden vuosien kuluessa. Aito onni puuttuu.

Senkö perusteella sä tiedät, että onni puuttuu, kun eivät käy kirppiksellä? Vai mistä?

Yhteistyössä