Mitä mieltä tälläisestä (miesmietteitä)

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
jos tapailisit jotain todella mukavaa ja fiksua miestä, olette tavanneet n.6 tai 7 kertaa, hän pyytää sut luokseen viettään iltaa toiselle paikkakunnalle,otat kaverisi mukaan koska hän ei ole koskaan käynyt tuol kaupungissa viihteellä ja haluat näyttää tälle kaupungin yö-elämän. Koko illan sulla semmonen olo että nää 2 viihtyy vähän vähän liian hyvin keskenään, sulla on vähän ulkopuolinen olo vaikka tää mies hiplaa sua ja luo pitkiä katsekontakteja,ántaa pusuja ja juttelee kivoja,seuraavana päivänä tää kun lähdette kotiin kaverisi kanssa, ja avaat illala meses tää mies melkein ekana mesessä että "vai oli se sun kaveri sellanen" kysyt millanen niin se vaan et no semmonen,oli kyl tosi mahtava tyyppi jne. jauhaa siitä,mimmosia ajatuksia sussa herättäs tällänen, :ashamed: okei,en tod. oo mustis,tai no ehkä siinä mieles että mä en vois kyl mun kaverien reviirille tunkea paitsi nyt jonkun siskon miehen jonka tuntenut 10vuotta mutta siis muuten..

kysyisin että: miks, kuinnii, mitennii, kiinnostaako se kun noin kysellään? eli suoraan varmaan kysyisin. en jaksais ite tollasta - aika selkeästi tuntuu olevan "kiinnostunut" sun kaverista (en sano tätä pahalla vaan omaan itse samantyyppisen kokemuksen hamassa menneisyydessäni)

Mut jospa niillä synkkasi kaverimielessä? Aika tylsä juttu jos sun kaveri yrittää sun "apajille". Meillä ainakin ystävien kanssa sanaton sopimus että toisten äijiin ei kosketa, vaikka ne ei vielä virallisesti olis muuta kuin tapailukavereita tai vaikka ne olis eksiäkin. Niihin ei vaan kosketa.

Mutta jos taas kyse olikin ihan vaan siitä että tulivat todella hyvin toimeen, niin olisin vaan iloine asiasta =)

Sain kirjoituksestasi sellaisen kuvan että kamullasi ja tällä miehellä voinu olla jotain josta et tiedä(onko mahd. esim.sun nukkuessa) tai sitten toinen vaihtoehto mies on kiinnostunut kamustasi.
mä varmaan sanoisin että otappa kuule yhteyttä ihan itse kamuuni äläkä mulle päivittele miten mukava ym.oli, jos kerran enemmän kiinnostaa .
Mutta paska tuo kamusikin jos sinun apajille haalii. mulla ja mun kamuilla sama sopimus kun Turkilmas kirjoitti omistaan.

Joko halusi näyttää sulle, että tulee juttuun ystäväsi kanssa ja että ystäväsikin mielestä hän on hyvä tyyppi (miehet usei ajattelevat noiden asioiden parantavan mahdollisuuksiaan) tai sitten on kiinnostunut ystävästäsi. Mie oon sen verta temperamenttinen tyyppi, että oisin saattanut tokasta, että "jos noin paljon kaverini kiinnostaa, niin ehkä kantsii kysellä ja jutella lisää häneltä/hänen kanssaan..." Sitte dramaattisesti katoaisin linjoilta...:D

Kun tää oli sillain että ne ei oo aiemmin nähnyt,ja ei oo mahd. että olis päässeet tekeen sen läheisempää tuttavuutta, koska m nukuin koko yön sen sen vieressä ja selvinpäin toisin ku tää mun kaveri joka nukku sohvalla..mutta tuntu tosi oudolta jotenkin että miten voi tulla heti noin hyvät ystävät, :headwall: Voihan olla joo että niillä synkkas kaverimielessä,tää mies on muutenkin aika sellainen kohtelias ja hyväkäytöksinen herrasmies,että vaikea uskoa että tekisi tahallaan,mutta kai musta on tullut niin luulosairas ku jokanen suhde on päättynyt jotenki ikävästi..

Yhteistyössä