Mitä mieltä tällaisesta miehestä kumppanina? Tykkäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23554848]No ei tuo vielä riitä, että lämpimiksenne puhelette ja lupailette kuun taivaalta. Pitää tehdä yhdessä toimintasuunnitelma, kuinka saatte arjen ja yhteiselon toimivammaksi. Pistätte sen kahdenkeskisen ajan ihan kalenteriin ja sovitte, kumpi hoitaa lapsenvahdin, kumpi tekee ravintolavarauksen tms. Sovitte, mitkä ovat kotona olevan vanhemman kotityöt, mitkä kuuluvat työssäkäyvälle ja mitkä hoidetaan yhdessä. Ja kirjaatte ylös myös kuinka usein nämä asiat hoidetaan. Olisiko liikaa vaadittu, että esim. sinun tultua kotiin, keitätte kahvit ja istutte vartiksi kahvittelemaan ja juttelemaan päivän kuulumiset. Sovitte, milloin on miehen oma telkkuaika, jolloin saa rauhassa keskittyä ohjelmiinsa ilman että joku keskeyttää ja milloin taas laitatte toosan kiinni ja keskitytte yhteisiin asioihin.[/QUOTE]

Kiitos, meidän täytyisi tehdä juuri tuollaiset tarkat säännöt kaikista noista asioista, tuntuu että minun tyylini ei auta. Ja varmaan mieskin minulta jotain toivoisi. Haluaisi ainakin etten minä olisi niin usein stressaantunut ja puhumaton, mutta kun vaan olen.:-(

Tuo olisi kyllä ihanaa jos kotiuduttuani voisimme tehdä juuri noin, istua kahville ja jutella hetki. Ei, se menee niiin että minä väsyneenä alan kiireesti tehdä kotihommia ja saatan valittaa sotkusta, mies istuu telkkarin ääressä jonkun remonttiohjelman parissa eikä edes kuule, tokaisee vain ohimennen että "unohtui".

Ehkä meille olisi oikeasti hyötyä pariterapiasta? Ei nämä ongelmat mitenkään ylitsepääsemättömiä ole, kun vaan saisi tosiaan jonkun tavan millä lähteä tätä umpisolmua ratkaisemaan. Kyllä se sama ihana mies siellä jossain piilossa on, johon aikoinani rakastuin. Ja se sama ihana nainen myös.:-D

Yhteistyössä