mitä mieltä siivoojista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ei tule mitään kummempaa mieleen kun ehkä kummalliset työajat- kaupat jne.

Nykyisin ei edes kuka tahansa pääse tekemään ko työtä, joten sen myötä on mennyt se maine, että siivojan homma olis jotenkin vähempiarvoista 'paskaduunia' jota tekee ne jotka ei muuta osaa/saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Homssuinen...

Oon itse tehnyt siivoustyötä ja aika useasti siivoojat näyttää räjähtäneiltä...

johtuiskohan tuo siitä että tuskin kukaan tai ainakaan kovin moni meikkaa, laittaa hiuksia ja parhaimmat vaatteet töihin?

Alkuperäinen kirjoittaja sängystä ylös ja töihin!:
Homssuinen...

johtuiskohan tuo siitä että tuskin kukaan tai ainakaan kovin moni meikkaa, laittaa hiuksia ja parhaimmat vaatteet töihin?

joo, ite olen metallialalla, enkä tosiaa meikkaa töihin. hiukset kiinni ja menoks.

Ainakin osa meidän työpaikan siivoojista on ihme lusmuja. Pyörivät ympäri taloa ja olevat tekevinään jotain. Istuvat meidän pukkareissa juomassa limpparia ja kun huomaavat että joku tulee vaihtamaan vaatteita niin alkavat näennäisesti siivota. (Tietenkään tämä ei päde kaikkiin.)

Me ei voida lusmua töissä, koska meillä on oma yritys, eikä myöskään voida mennä töihin epäasiallisen tai epäsiistin näköisenä.

No mä oon kyllä vähän laiska, mut mies paikkaa. Kyllä mä oon aina edes hieman laitettu töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Ainakin osa meidän työpaikan siivoojista on ihme lusmuja. Pyörivät ympäri taloa ja olevat tekevinään jotain. Istuvat meidän pukkareissa juomassa limpparia ja kun huomaavat että joku tulee vaihtamaan vaatteita niin alkavat näennäisesti siivota. (Tietenkään tämä ei päde kaikkiin.)

Johtuu ehkä siitä kun joskus ite olin vähän aikaa täyspäiväisenä siivoojana niin tauot oli mitä ihmeellisimmät/ei ollut ollenkaan. Joutui vähän salaa käydä tauolla kun päivä oli aikataulutettu ja missään välissä ei ollut ruokkista. :o

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja sängystä ylös ja töihin!:
Homssuinen...

joo, ite olen metallialalla, enkä tosiaa meikkaa töihin. hiukset kiinni ja menoks.

joo tarkotin lähinnä siisvoojia... ne työvaatteetkin on ihan kauheita!

Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Johtuu ehkä siitä kun joskus ite olin vähän aikaa täyspäiväisenä siivoojana niin tauot oli mitä ihmeellisimmät/ei ollut ollenkaan. Joutui vähän salaa käydä tauolla kun päivä oli aikataulutettu ja missään välissä ei ollut ruokkista. :o

Onks toi ihan sallittua? Siis ettei saa tai ole aikaa pitää taukoja?

Rankkaa hommaa, liian pieni palkka, usein kiire...

Oon tehnyt kesätöitä isossa siivousfirmassa ja rankkaa oli. Ärsytti, kun toimistorotat ei kaikki edes tervehtinyt, vaikka mä olin sentään koulutetumpi kuin suurin osa niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:

Onks toi ihan sallittua? Siis ettei saa tai ole aikaa pitää taukoja?

Niin meillä oli. Tosi tiukka aikataulu ja vaikka pää hiessä painoi hommia, ei ehtinyt tehdä kaikkea tai jos ehti, tuli valitusta jostain. Siinä sitten piti pitää tauot miten ehti. Viihdyin kyllä kyseisessä hommassa 2,5 viikkoa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Me ei voida lusmua töissä, koska meillä on oma yritys, eikä myöskään voida mennä töihin epäasiallisen tai epäsiistin näköisenä.

No mä oon kyllä vähän laiska, mut mies paikkaa. Kyllä mä oon aina edes hieman laitettu töissä.

Yhteistyössä