Mitä mieltä? Raskaana vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ananassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ananassi

Jäsen
17.08.2008
454
0
16
Kun tuo ei ole mikään selkeä suora viiva. Kuivuessaan ja yliajalle mennessä siitä tuli sellainen.

Nyt kp 25/27-29

http://www.aijaa.com/v.php?i=2762875.jpg

Kemiallinenkin voi tietysti olla ja jotain muutakin kun etukäteen testaa.. Ja testi on herkkä, sitä aconia vastaava... Eli väärän haamun mahdollisuus?

Mä niin toivon plussaa :heart:

Mulla oli edellisessä kierrossa haamuja ja sitten ennen menkkoja ihan selkeä viiva. Sitten kuitenkin tosiaan tuli se kp1.
Täytyy toivoa, että nyt päästäisiin ilman tätiä eteenpäin.. :kieh:

Minustakin on enempi suttu kuin selkeä viiva. Enkä sano pahalla :) Toisaalta eihän väri tule jollei ole raskaana...
Mutta testaa vaikka parin päivän päästä uudestaan. Toivotaan parasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Heleemi81:
Mulla 3 lasta ja kaikist näkynyt tuollainen haamuviiva, viiva mikö viiva, eli sulla on raskaushormonia pisassa! muuten ei näyttäs mitään.

Tätä mäkin mietin, että suttu juu, mutta jos ei olis yhtään hormonia eika se suttukaan siihen tulsi ? No testailen toivottavasti vasta ens viikolla... eli miten saan itteni pidettyä poissa apteekista.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Minustakin on enempi suttu kuin selkeä viiva. Enkä sano pahalla :) Toisaalta eihän väri tule jollei ole raskaana...
Mutta testaa vaikka parin päivän päästä uudestaan. Toivotaan parasta!

Juu, en ota pahalla :D
Kun tuota suttu hommaa mietin, että eihän sitä väriä siihen pitäisi tulla jos tosiaan ei olis hormonia.. tiedä sitten :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja anniette:
Tätä mäkin mietin, että suttu juu, mutta jos ei olis yhtään hormonia eika se suttukaan siihen tulsi ? No testailen toivottavasti vasta ens viikolla... eli miten saan itteni pidettyä poissa apteekista.. :D

Aivan. :) Apteekista pois pysymiseen en tiedä keinoa.. :D

Mulla on aconin kasettitestillä tullut vastaava hiukan vaikutusajan jälkeen, ja en todellakaan silloin ollut raskaana, joten testailes muutaman päivän kuluttua uudelleen.
Itse suhtautuisin todella varovasti tuohon vaikka niitä hyviäkin kokemuksia joillain on. Tai kokeiles tolla kp:llä ClearBlueta, antaa kyllä sulle haamun jos oot raskaana.

Mutta mie oon kyllä nuilla erikoisherkillä (käytin Acon kasettia) saanu tosi monta väärää positiivista. ja oli tosi selkeitä viivoja. Tai onhan tietenki voinu olla niinki, että on meinannu kiinnittyä, mutta ei sitte olekkaan kaikki menny niin ko pitäs. Mutta en sinuna kuitenkaan kovin juhlis, varovaisen positiivisella mielellä uskaltaisin olla. Testaa muutaman päivän päästä viellä uuestaan.

Yhteistyössä