mitä mieltä, pettäminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Moraalisaarnat, otan vastaan... ne ansainnut...Kuitenkin, oikeat neuvot suorastaan kaivattuja.
Olen nainen, yhden pienen lapsen äiti. Tiedän olevani hyvä äiti, kuitekin huono vaimo. Olen pettänyt miestäni, hakien eläämääni jännitystä, hyväksyntää ja "tuntemusta olla jotain". Mutta eihän näin voi jatkaa. Kommentit "vedä ittes jojoon ", hyväksyn. Onko muita vaihtoehtoja kuitenkaan mielestänne olemassa?
Tämä perhe on kuitenkin se minkä haluaisin, mutten mielestäni siihen oikeutettu, koska olen ollut kaikkea muuta kuin rehellinen...Kunpa kaikki voisi alkaa alusta, mutta näinhän se ei ole...

Jos kerrot miehellesi kaiken ja hän, kaikesta huolimatta, haluaa jatkaa kanssasi, voit aloittaa kaiken alusta. Muuten et mielessäsi pysty nollaamaan, vaikka yrittäisit mitä. Siinä on tietty SUURI riski, mutta jos todella haluat aloittaa alusta. Säälittää vähän sun mies, mutta enhän voi tietää kaikkia totuuksia. Voithan ehdottaa hänelle ns. vapaata liittoa, jolloin hänenkin on lupa lähteä toisten luo ja saat samalla jatkaa elämääsi kuin ennenkin. Tsemppiä Teille!

Minä en ole koskaan ymmärtänyt pettämistä,mutta en siitä saarnaa muille.

Oletkos miettinyt miksi moiseen olet ryhtynyt?
Mikä saanut sinut lähtemään jonkun muun matkaa?
Onko teidän parisuhteessanne jotain mitä puuttuu vai onko kaikki kenties "liian" hyvin?

Olen pettänyt miestäni, hakien eläämääni jännitystä, hyväksyntää ja "tuntemusta olla jotain".

Hukas oot ja pahasti \|O

Eikö noita asioota sais haettua jostaki,mistä jää hyvä omatunto????
Parasta olis keksiä jotaki yhteestä puolison kans,josta saatta nuota kaipaamias asioota,ne kun kumppanin kans jaettuna on parasta parisuhreterapiaa...ainaki mummielestä.

Yhteistyössä