Mitä mieltä? (päiväkotiasiaa)

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Jatkoin opiskelua pari viikkoa sitten ja hain osa-aikasta työtä samalla.. vielä ei ole mitään työpaikasta kuulunut, mutta aika varmasti sinne pääsen.. tytöt ovat nyt hoidossa mun äidilläni, mutta ajattelin, että ens vuoden alussa voisivat mennä ainakin parina päivänä viikossa päiväkotiin.. jos siis saan tehdä tarpeeksi töitä..

Tänään aloin laskemaan, että jos se hoitopaikan hakuaika on 4 kuukautta, niin tytöt pääsee vasta helmikuun puolella hoitoon.. voinko mä tehdä niin, että haen hoitopaikkaa ja jos en sitä sitten tarviikaan niin perutan sen? vai pitääkö mun odottaa tammikuun alkuun kun silloin tiedän työtilanteen varmanpäälle ja hakea kahden viikon varoitusajalla hoitopaikkaa? sillonhan voi olla, että joudun kuskaamaan tyttöjä eri puolille kaupunkia..

miksiköhän ihmeessä toi on tullut noin monta kertaa??. niin siis siihen hakemukseen piti merkitä tuo tieto ettäilmoittaa jos ei tarvitsekkaan. mutta tokihan voit soittaa alueesi äivähoitotoimistoon tai vastaavaan ja kysyä heiltä en tiedä meinaan onko käytäntö sama joka kunnassa

Yhteistyössä