Mitä mieltä olette, treffisivuston kuvasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä

Vieras
Jos tekisin ilmoituksen suomi24n deittisivulle, pitäisikö minun laittaa

a) huono, mutta melko realistinen kuva itsestäni (kaksoisleukaa, punertava iho, hapsottavat hiukset)

vai

b) ''kaunis'' kuva, vähän yl'viistosta otettu, valotusta säädetty niin että iho näyttää tasaiselta?

Tokalla saisin vastauksia mutta ekalla ehkä aidompia? Mutta kuka toisaalta haluaisi ruman kuvan itsestään laitta...

Lisää mielipiteitä?

Niin ja mitä mieltä olette tästä miehestä, vaikuttaako kiinnostavalta:

http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=862992&searchAction=search&searchMethod=search&searchCriterias=provinceId%3D19%3BmaxAge%3D29%3BlastLogin%3D1W%3BminAge%3D25%3Bgender%3D1%3BwithImage%3Dtrue%3Bonline%3Dfalse&searchOrder=&ascDescForAlias=&ascDescForAge=&page=1&

[QUOTE="pii";22163907]aika pienet tulot... ei ole kyllä yhtään minun makuuni, liian naisellinen.

mutta joo. laita se parempi kuva, niin kaikki muutkin tekee.[/QUOTE]

Niin mä katselinkin noita muiden naisten kuvia, että siellä oltiin otettu kuvaa yläviistosta, tissit vähän näkyvillä, jotkut oli sellaisia sameita, että tarkkoja piirteitä ei erottunut. Joukossa oli kyllä todella kauniita naisia, oikeasti ihmettelin että miksi heillä on ilmoitus, koska taatusti miehet lähestyvät muutenkin.

[QUOTE="alkup.";22162478]Lisää mielipiteitä?

Niin ja mitä mieltä olette tästä miehestä, vaikuttaako kiinnostavalta:

Suomi24 Treffit[/QUOTE]

Laittaisin sen "paremman" kuvan tai sitten ottaisin uuden kuvan.

Tää tyyppi on ihan ihme tapaus ja taitaa rima olla aika kiikun kaakun. Tyypin ikää en tiedä, mutta minusta on aina huolestuttavaa jos haku ikä haarukka on 18-40 vuotta, ei hyvä!

Yhteistyössä