Mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aloittaja"

Vieras
Olen noin 11v poika, koulu menee ihan normaalisti ei liian hyvin muttei myös liian huonosti. Mulla on yks muija tähtäimessä, mutta ei varmaan tän ikäsenä viel tyttöystävää saa? :/
Miten voisin lähestyä sitä tyttöä?
Kerroin yhelle epäluotettavalle kaverille (entiselle kaverille), ja tämä paskiainen levitti kaikille. Nyt tämä kyseinen "tyttö", tietää asian.
Ja se tarkoittaa sitä, että häntä on vaikeampi lähestyä.
Mitä voin tehdä?
PS. Turha laittaa viestiä, että mun ikäisen kuuluis miettii vaan koulu asioita.
Kyllä mullakin on tunteet perkele!

[QUOTE="Lissu";25388947]Mistä se tyttö on kiinnostunut? Harrastaako jotain, löytyisikö siitä jutunjuurta? Mene vaan sopivan tilaisuuden tullen rohkeasti juttelemaan. :)[/QUOTE]

Harrastaa vissiin pianon soittoa.

Äitinä vastaan että 11-vuotiaan on ihan hyvä ihailla ihastusta kauempaa. Ihastuminen on kipeää ja ihanaa, mutta seurusteluasiat kuuluvat mielestäni vasta yli 15-vuotiaalle. Oma 13-vuotiaani on tällä hetkellä sitä mietlä, ettei aio seurustella kuin 18-vuotiaana aikaisintaan. Voi se mieli muuttua, mutta olisin kyllä pahana jos hän yläasteikäisenä tulisi esittelemään tyttöystävää. Tyttö kaverina on ihan eri asia, se on ok, mutta seurustelusuhteessa on kysymys miehen ja naisen välisestä suhteesta, joten K-15.

[QUOTE="viiraska";25388989]Äitinä vastaan että 11-vuotiaan on ihan hyvä ihailla ihastusta kauempaa. Ihastuminen on kipeää ja ihanaa, mutta seurusteluasiat kuuluvat mielestäni vasta yli 15-vuotiaalle. Oma 13-vuotiaani on tällä hetkellä sitä mietlä, ettei aio seurustella kuin 18-vuotiaana aikaisintaan. Voi se mieli muuttua, mutta olisin kyllä pahana jos hän yläasteikäisenä tulisi esittelemään tyttöystävää. Tyttö kaverina on ihan eri asia, se on ok, mutta seurustelusuhteessa on kysymys miehen ja naisen välisestä suhteesta, joten K-15.[/QUOTE]

Niin kai sitten.

[QUOTE="vieras";25389007]Mitä 11v. tekee tyttöystävällä? Ei ainakaan pane, kun tuskin on kiveksetkään vielä laskeutuneet.[/QUOTE]
Minä en sentään mieti kaksmielisesti. Ei ainakaan aikuinen käyttäisi tuota termiä lasten lähettyvillä. "Pane" Ennemminkin "Parittele".
Mene muualle trolli, veikkaan itse että olet 14.

Kun 11 v puhuu tyttöystävästä niin todennäköisesti tarkoittaa sillä vähän eri asiaa kuin kolmekymppisenä... herätkää nyt todellisuuteen ihmiset. Siinä ei ole mitään pahaa jos ap menee juttelemaan tytölle johon on ihastunut.

[QUOTE="Lissu";25389062]Kun 11 v puhuu tyttöystävästä niin todennäköisesti tarkoittaa sillä vähän eri asiaa kuin kolmekymppisenä... herätkää nyt todellisuuteen ihmiset. Siinä ei ole mitään pahaa jos ap menee juttelemaan tytölle johon on ihastunut.[/QUOTE]

Niin, miksei voisi olla vaan kaveri? :O

[QUOTE="vieras";25389007]Mitä 11v. tekee tyttöystävällä? Ei ainakaan pane, kun tuskin on kiveksetkään vielä laskeutuneet.[/QUOTE]

pojilla kivekst laskeutuu 2 vuoteen mennessä

[QUOTE="vieras";25389165]pojilla kivekst laskeutuu 2 vuoteen mennessä[/QUOTE]

siis laskeutuu normaalisti jo raskauden loppuvaiheessa, mutta 2 vuoteen asti odotellaan laskeutumista

Yhteistyössä