Mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Olen 19v ja mies on 56v. Ollaan oltu melkein puoli vuotta yhdessä ja nyt mennään naimisiin. Miehellä on 23-vuotias tyttö ja 21-vuotias poika. Ollaan tytön kanssa läheisiä. :)

Mun isä on 49-vuotias, eikä meinaa tätä hyväksyä. :(

Mä en itse kykenisi IKINÄ seurustelemaan omaa isääni vanhemman miehen kanssa tai ylipäätään miehen kanssa jolla olisi minua vanhempia lapsia...

Mutta mikäpä mä olen toisten onnea pilkkaamaan..:D

[QUOTE="onnellinen";24490767]En ole Saana Parviainen.

Miten niin ällöttävää? Aikuisia ollaan molemmat![/QUOTE]

Minusta se on ällöttävää, ja minusta 19 v ei ole aikuinen.

Toistan; kysyit mielipiteitä, sait niitä, älä nyt ala inttää vastaan niitä saadessasi :D

Täysi-ikäinen ja aikuinen ovat eri asioita... Mutta 56v miehenä en kehtaisi 19v tytön kanssa edes seurustella! Tulee väkisinkin mieleen pedofiilin tapainen, vaikka tyttö olisikin ollut vuoden verran täysi-ikäinen. Noin suuri ikäero on jotenkin kiero...

[QUOTE="onnellinen";24490789]Onko se teidän mielestä reilua kun mun isä ei hyväksy tätä?[/QUOTE]

Mihin sinä, aikuinen ja onnellinen ihminen, isäsi hyväksyntää edes tarvitset?

Ei hyväksy, ei. Se on hänen asiansa, hänellä on oikeus olla hyväksymättä. Ja varmaan aikuisena fiksuna ihmisenä ihan ymmärrätkin miksi hän ei hyväksy. Mutta mitä merkitystä asialla on?

[QUOTE="vieras";24490834]Miksi naimisiin? Kauan ootte seurustelleet? Missä tapasitte?[/QUOTE]

Töissä tavattiin. Naimisiin mennään koska ollaan onnellisia. :) Ollaan tapailtu melkein puoli vuotta. Mies on ihana ja ostelee mulle koruja ja vaatteita. :)

[QUOTE="onnellinen";24490852]Töissä tavattiin. Naimisiin mennään koska ollaan onnellisia. :) Ollaan tapailtu melkein puoli vuotta. Mies on ihana ja ostelee mulle koruja ja vaatteita. :)[/QUOTE]

Mies on ihana ku ostelee lahjoja ja koruja jne jne.. :D
Sitähän se oikea aito rakkaus ja suuri onni on :)

Yhteistyössä