Mitä mieltä olette tälläisestä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Mitä teen, vai teenkö mitään. Eräs naimisissa oleva nainen piirittää miestäni. On suoraan esim. tarjonnut seksiä. Roikkuu kyljessä ollessamme jossain baarissa tms. paikassa, ei tajua vaikka sanotaan suoraan että voitko hävitä siitä jne. Siis onko se ihan tyhmä ?! Miten joku voi olla tuollainen ? Ei tunneta häntä kumpikaan ja se vaan sanoo että hän asuu jossain lähellä teitä, no mitä hittoa sitten vaikka asuisikin, ei kai meidän tarvi olla ystäviä silti ??? Se hivelee mieheni selkää ohi kulkiessaan baarissa :o :o mä kävin sille kerran sanomassa että voitko stana kadota helvettiin ja se vaan katsoi tyhmänä ja sanoi ettei tahdo keskustella kanssani :o

Anna mun kaikki kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Jos sun miehesi ois järkevä, niin se hankkiutuisi tosta eroon - vaikka tekemällä ilmoituksen poliisille :) Mutta ilmeisesti se vähän tykkää, kun on ihailija ;)

No ei se oikeesti tykkää :( ei tollanen oikeesti ole kivaa. Mies sanoo aina että kyllä voi olla tyhmä ihminen.
Se nainenhan on ihan pimee.. toisaalta ihan pelottaa. Ja meen mä yksinkin mihin vaan, vaikka kauppaan, niin eikö se aina ole vastassa :o

Helkkari. Kyttääköhän se meitä. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta ettei haluta hänen seuraansa. On se yrittänyt munkin seuraan tunkea eikä voisi vähempää kiinnostaa. Ja sillä on kuitenkin oma ukko ja perhe :o Onkohan sillä joku ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
En kattelis päivääkään noin munatonta äijää joka sallis tollasen.

Joo mäkin olin alkuun vihainen miehelleni siitä että "salli" tuon, mutta kun olen nähnyt millainen se nainen on, niin sille ei oikeesti mene perille asiat. Siis vaikka on suoraan sanottu kumpikin että painuis hel...ttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
ilmoitus poliisille.. se voi väijyä sua jonkun nurkan takana.. pelöttavaa.. maailma hulluja täynnä..

No ihan totta. Kyllä mua välillä pelottaa. Sen jututkin on niin hulluja että ihan kuin se luulisi olevansa meidän ystävämme :o ???

i think she is litle bit crazy people because she does like that :o it is not normal. i hope you call to womans man and tell it and say to man that take his wife back and maybe your man should say to woman that that is not nice= he dont like any crazy woman

Yhteistyössä