Mitä mieltä olette pienten lasten äidistä, joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sondersson"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen sitä mieltä, että sitä voi ehkä kaduttaa sitten vanhempana. Meinaan, että jos on jo normaalissa työssä, niin siinähän on jo aika paljon erossa lapsista.

No en yhtään mitään. Viikonloppuloman soisin sillointällöin ihan jokaiselle äidille ja joskus se duuniki on sellasta, että pakko käydä töissä muualla.

Mitä itse ajattelet?

Kivitän hengiltä. On se kumma etä pienten lasten äiti ei halua olla lastensa kanssa vaan reissuaa ympäri maailmaa.Lapset on heitteillä, eikä ne äitiään muista jos on noin pitkään pois. Tulee traumoja :( Ei tuollasten naisten tarttis lapsia hankkia laisinkaan jos ei niiden kanssa halua kerta olla vaan työ tai huvimatkat on tärkeempiä :( :( :(

Tai sitten en ajattele yhtikäs mitään.

[QUOTE="vieras";22441679]Mä olen sitä mieltä, että sitä voi ehkä kaduttaa sitten vanhempana. Meinaan, että jos on jo normaalissa työssä, niin siinähän on jo aika paljon erossa lapsista.[/QUOTE]

Niin että viikonloppu silloin ja pari päivää tällöin pistää vanhempana kaduttamaan? Siinä kohtaa mä epäilen, ettei tämä äiti pystyisi olemaan edes töissä, jos pienet erot olisi noin paha asia.

Kyl kanssa mammat on sitten uskomattomia, kun tälläsiä kyselee. Ei oo mun asia olla mitään mieltä muista. Itte en osaa ihan vauvasta olla erossa, mutta mikäpä siinä jos on taaperolla hyvä hoito vaikka kaks viikkoa ja voip mennä etelään. Meistä on niin moneksi, että kukaan ei oikeen voi toisten tapaa määritellä onko oikein tai väärin tai onko järkevää vai tyhmää, onko huono tai hyvä. Kattokaas, jotkut naiset tekee 12 lasta ja jotkut yhen ja jotkut, iiiiik, ei tee ehkä ollenkaan.

mitä ihmeellistä siinä on että vkonloppuna pari pvää pois?? jos tätä tapahtuu harvoin
työt on hoidettava, helppo sitä muiden on toista neuvoa.
itse olen kasvanut perheessä maatilalla jossa vanhemmat lähti ajoissa hommiin, ja koko päivän tekivät töitä. näin ennenvanhaan nyt kitistään jostain päivän poissaolosta.
mitäs se isä tekee?
jos hän on lasten kanssa niin yhtä hyvä vanhempi hänkin on kuin äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22441883:
No Savannamilannaa tietenkin, aina on puoli palstaa räksyttämässä miten vastuuton ja käsittämätön ihminen onkaan kyseessä..... pikku biilematkoineen tms.

Tuossahan juuri kertoilee olleensa pari päivää poissa kotoa ja hirveät marinat saa siitä hyvästä.

Sitä mieltä, että kaikki naiset jotka eivät ymmärrä että äidin paikka on keittiön ja lastenhuoneen välissä, jättäköön lasten hankkimisen niille jotka ovat sisäistäneet sen, että kyllä ne matkustamista vaativat työt ja lomailu ovat miehen etuoikeuksia eikä isä voi olla lasten kanssa keskenään, koska äiti on niin verrattoman korvaamaton olento. Nainen olkoon kotona vaippaa vaihtamassa ettei sitten myöhemmin kaduta kun jää lapsen elämästä muutama päivä väliin. Millaisissa tuskissa mahtaakaan esimerkiksi Riikka Manner kieriskellä vanhoilla päivillään, kun tajuaa itsekkäästi Brysselissä humputellessaan traumauttaneensa lapsensa ja missanneensa mahdollisesti peräti viikonloppuja lapsensa elämästä! Mikäli lapsia haluaa, naisen pitää opiskella itsensä suurtalouskokiksi ja lomailla saa lasten kanssa puuhamaassa siihen asti, että kullannuput saavuttavat täysikäisyyden.

Ihailen äitejä joilla on rohkeutta tehdä niin kuin hyvältä tuntuu miettimättä, mitä se lähikaupan kassojen ja kotirouvien muodostama mammamafia mahtaa hiekkalaatikolla ajatella ;)

Yhteistyössä