Mitä mieltä olette niistä basic pinnatuoleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynamiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dynamiitti

Aktiivinen jäsen
04.03.2009
3 304
2
38
Jyväskylä
Onko ne mielestänne ihan kauheita? :D Kun minä olen alkanut taas ihastumaan niihin.

Näihin siis...

pinnatuoli.jpg

Joskus vihasin niitä "rimpuloita" ja heitin pellolle. Onko tuollaiset vähän turhan ankeat suht ison ruokapöydän (6 hengen) tuoleiksi? Mitä ajattelisitte jos näkisitte tuollaiset mustaksi maalattuina ja yksi tuoleista olisi pinkki tai turkoosi? :D Mäntyisen pöydän kannen olen aikeissa maalata valkoiseksi.

Koitan epätoivoisesti löytää noita jostain meille keittiöön. Olisivat tosi ihanat kiiltävän valkoisina tai mustina. Askossa ja kodinykkösessä oli uustuotantona vastaavia mutta todella surkeita istua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne on just kivoja silleen että osa tuoleista on eri väriä niin kuin suunnittelitkin. Persoonallinen ratkaisu!

Kun noita on vähän eri versioinakin. Sellaisia koristeellisempia ja sorvattujalkaisia versioita. Vähän sellaista eriparitunnelmaa kaipailisin. :)

Nuo on varmaan loppujen lopuksi rennoimpia ja huolettomimpia tuoleja mitä on koskaan ollut. Niin arkisia mutta niin ihania ja ihmeen kestäviäkin vaikka näyttää rimpuloilta!

Tällä hetkellä muuten ihanat talonpoikaistuolit mutta ne nitkuu ja natkuu. Koko ajan saisi olla kunnostamassa. :/

Yhteistyössä