mitä mieltä olette näistä emmaljungan yhdistelmävaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arka väri. Siitä valkosesta on kiva pitää hiekkaisilla käsillä kiinni. :D Ois melkosta puistoilua noissa kyllä. Ja isommille sais koko ajan olla sanomassa: älkää koskeko vaunuihin.

Kauniit, kestävät, laadukkaat, mutta ihan pikkusen vääränväriset.

kun itse mietin näitä. näillä säilyy paremmin jälleenmyyntiarvo kun tämä on joku special edition ja lika kuulemma lähtee aivan rätillä vain pyyhkimällä. toinen vaihtoehto ois tämä
http://www.apolloraincovers.co.uk/index.php?action=full&id=104
mutta olisi samanhintaiset.

Kömpelöt vaunut ainakin kaupunki olosuhteisiin, itse asun aika "maalla" mutta emmaljungia en silti ottaisi kun eivät mahdu mihinkään ja ovat kömpelöt kokonsa vuoksi ja hankalat kääntää yms. Mutta toisaalta voihan sitä sitten leuhkia että on ne kalliit emmaljungat ja kiroilla kun ei meinaa bussiin niillä päästä :D

Meillä 2v vanhat edelleen kuin uudet valkoiset emmaljungat! upeannäköiset ovat edelleen. Kostealla pyyhkien lähtee kaikki liat pois aina auton rasvasta mustikkaan (on testattu!)

juu näinkin nämä meidän rattilla ja piti oikein katsoa kahdesti, tykkäsin kovasti kuviosta. valkoista vähän emmin mutta jos kerran pysyy hyvänä ja helpot puhdistaa niin valitsisin nämä kyllä. unisex myös sekin plussaa ja eivät ainakaæn tylsät mustat joita näkee ihan liikaa....saakohan istuinosan eri värisenä vai pitääkö olla samaa väriä ja kuosia?

istuinosaa näytettiin että siinä oli enemmänkin tuota ruutukuosia. vain vähän valkoista. asutaan maalla. ja aina autolla liikenteessä (farmari auto käytössä) ajattelin juuri lähinnä sitä että onkohan näillä jälleenmyynti arvoa jos myy parin vuoden päästä. hmm kun sitten taas ne ihan tummansiniset kankaiset on niin yleiset että niitä näkee joka toisella mutta nekin ovat hienot. todella vaikea valita. sekin vähän mietityttää et hinnassa ei ole oikein mitään eroa 25€. niin ehkä kallistun niihin valkoisiin.

Kömpelöt vaunut ainakin kaupunki olosuhteisiin, itse asun aika "maalla" mutta emmaljungia en silti ottaisi kun eivät mahdu mihinkään ja ovat kömpelöt kokonsa vuoksi ja hankalat kääntää yms. Mutta toisaalta voihan sitä sitten leuhkia että on ne kalliit emmaljungat ja kiroilla kun ei meinaa bussiin niillä päästä :D

Mä asun stadissa ja kun lähden kaupungille, jätän Bugaboot himaan ja otan mieluummin juuri Emmaljungat, niillä pääsee paremmin liikkumaan, eivätkä kaadu bussissa, niinkuin kiikkerät Bugaboot.

Oikein tyylikkäät vaunut! Meiltä löytyy vaaleat Emmaljungat. Valkoinen osa on sellaista nahantapaista ja on oikeesti helppo pitää puhtaana. Itse tykkään raikkaan värisistä vaunuista ja jaksan aina ihmetellä tummienvärien suosiota.

[QUOTE="nenna";26278701]istuinosaa näytettiin että siinä oli enemmänkin tuota ruutukuosia. vain vähän valkoista. asutaan maalla. ja aina autolla liikenteessä (farmari auto käytössä) ajattelin juuri lähinnä sitä että onkohan näillä jälleenmyynti arvoa jos myy parin vuoden päästä. hmm kun sitten taas ne ihan tummansiniset kankaiset on niin yleiset että niitä näkee joka toisella mutta nekin ovat hienot. todella vaikea valita. sekin vähän mietityttää et hinnassa ei ole oikein mitään eroa 25€. niin ehkä kallistun niihin valkoisiin.[/QUOTE]

Mullakin tosiaan oli aikaisemmin Emmaljungan white leather limited edition-vaunut. Ongelma vaan oli, etta niilla hyvin kyllä menee bussiin, mutta farkkuautoon ne ei helposti mene. Ne on tosi painavat ja hankalat kasata.

Mutta tuo valkoinen KEINOnahka pysyy helposti puhtaana, pyyhkimällä lähtee lika ja tahrat.

Oikein tyylikkäät vaunut! Meiltä löytyy vaaleat Emmaljungat. Valkoinen osa on sellaista nahantapaista ja on oikeesti helppo pitää puhtaana. Itse tykkään raikkaan värisistä vaunuista ja jaksan aina ihmetellä tummienvärien suosiota. Enkä myöskään yhdy tuohon mielipiteeseen että Emmaljungat ois jotenkin kömpelöt. Oikein hyvin oon pärjännyt niitten kaa busseissa ja kaupungilla. Suosittelen lämpimästi.

minulla on myös gracon trekko joggerit kyllä matkarattaina niihin saan kaukalon kiinni. ne on kätevät jos tarvii lähtee kaupungille. mutta emmaljungat tulisi sitten vain mökille mukaan koska niissä vauva saisi nukkua päiväunensa ja yöunensa irtiotettavasssa kopassa.

Yhteistyössä