mitä mieltä olette ihmisestä ketä

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
ärsyttää kaikki, jopa että kaupoissa on musiikkia, että raxissa käy lapsiperheet, hänen mielestä sen pitää kieltä, joka on siitä mieltä jos et ostaa merkkivaatteet niin olet kamalan näköinen, kaikki rumat hänen mielestä, paitsi hän, itse hän on melkein 50v, hän inhoa jos hänellä olisi kavereita, hän inhoa jopa oma miestä, puhuu kaikista pahaa ei ikinä hyvää. Naura jos ihmiset ovat ylipainoiset ja jopa mulle sanoi että olen lihava, vaikka en todellakaan ole, itse hän on tosi laiha, luut ja nahka. Tunnen sellaista tapausta, mietin vaan pitääkö päässä olla joku vika, vaan se on vaan sellainen kamala ihminen?

Tyyppi on joko valittanut "ammatikseen" niin kauan, että on muuttunut ankeaksi akaksi ihan kokonaan tai sitten hän on vain kateellista ja epävarmaa tyyppiä, joka ei keksi, miten saisi asemiaan parannettua ja siksi yrittää laskea muiden arvoa kurjilla puheillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hfddh:
HEH. Joka viikko melkein valitat täällä 'hyi oon läski yhyyy' nyt sanot ettet todellakaan ole :) eli ihan pelkkää huomionkerjäämistä se sun pillitys

lihonut juu, mut en mikään ihan läski ole, miten se mulle sanoi, kyllä olen suht hoikka, mut lisää kiiloja on tullut pitää pudotta, kun tunnen itseä löysäksi

Mulla on lähipiirissä tuon tyyppinen ihminen. Sen kanssa on tosi kurjaa jutella. Sen jälkeen on ihan masentunut ja voimaton olo :/ Mä en tiedä onko sellainen ihminen vaan kamala vai onko kyseisen ihmisen elämä niin kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hfddh:
HEH. Joka viikko melkein valitat täällä 'hyi oon läski yhyyy' nyt sanot ettet todellakaan ole :) eli ihan pelkkää huomionkerjäämistä se sun pillitys

Sama pisti silmään, että nyt ei olekaan enää kun joku toinen niin sanoo :laugh:

niin ja kun se sai tietä että mä avaan kaupan, nyt se puhuu kaikille että, miten se tyhmä eli mä tyhmä voin sen avata ja muuta kamala kaikille minusta... mietin vaan että mikä oikeus hänellä on haukkua jokaista ja jos mä keskustelen sen kans niin se puhuu heistä pahaa kenelle kertoi että olen tyhmää ja läski ja vaikka mitä muuta, kaksi kasvoinen ihminen

Alkuperäinen kirjoittaja äikkä:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ketä, vaan joka.

Mihin tämä oli vastaus?

Tai tosiaa tuo joka, mutta ketä... ei koskaan.

p.s. autetaan vaan Savannaa kieliopin kanssa :-)

En mä tuota kommenttia tosiaan pahalla laittanut. Jos mä puhuisin vieraalla kiellä, niin olisin todella iloinen, jos joku korjailis. Vittuilla ei tietysti tarvi, enkä mä mun mielestä niin tehnytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Olen sitä mieltä, että en olisi sellaisen kanssa missisään tekemisissä. Tuollainen ihminen on varmaan itsetunnoltaan hyvin heikko sekä hyvin surullinen.

juu en mäkään halua olla tekemisessä, mut hän kuitenkin jatka samalla tavalla puhua kaikista pahaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
jopa mulle sanoi että olen lihava, vaikka en todellakaan ole

Eli palstalaiset ovat osuneet oikeaan ajatellessaan, että haet vain huomiota niillä "tässä-kuvani-olen-niin-lihava-voi-ei"-jutuillasi...

Yhteistyössä