Mitä mieltä olet talviaikaan siirtymisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yökyöpeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yökyöpeli"

Vieras
Meneekö sinulla ja/tai puolisollasi ja/tai lapsillasi ns. sisäinen kello muutamaksi päiväksi / viikoksi sekaisin kellojen siirtämisen takia?

Meillä lapsi oli jo niin rauhattomalla tuulella nyt illasta, että laitettiin kuitenkin nukkumaan hänet jo noin puoli yhdeksän maissa, nukahtaa taatusti kohta puoleen. Ja kello talviajassa olisi nyt vasta 20:00.

Minä ajattelin vielä jaksaa valvoa ainakin puoli kymmeneen asti, sittenhän se olisi talviajassa 20:30. Mikä vastaa suunnilleen sitä normi-nukkumaanmenoaikaani.

Itse en kyllä ylipäätään tykkää yhtään hyvää näistä kellojen siirtelyistä, miksei aina voisi olla sama aika.

Joskus olen huvikseni miettinyt, että mitä jos ei joskus kääntäisikään kelloa, vaan joko vähentäisi tai lisäisi mielessä sen puuttuvan tunnin, niin jos sitten ei sisäinen kello menisikään sekaisin.

ihan älytöntä.Meillä nyt sit varmaan heratään ennen kuutta,vajaan seitsemän sijaan,joka sentään oli ok. ja ehdittiin ystäviäkin tavata ennen päikkäreitä.Luulempa et herää klo.6 vaik laitettaiski tänään vast 22 nukkuu,jos nyt jaksaa valvoakkaa ja on sit kiukkunen liian lyhkästen yö-unien takia...kuten äitinsäkkin. :(

Mä tykkään tästä talviaikaan siirtymisestä kun saa nukkua "tunnin pidempään" . Ja tällä kertaa mä tykkään vielä enemmän kun maanantaina pitää lähteä äitiysloman jälkeen töihin ja viedä muksut tarhaan :D

Yhteistyössä