mitä mieltä olet imettävistä äideistä, jotka tupakoivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minun mielipiteeni asiasta on se etten ymmärrä tupakoivia imettäjiä. Sama asia kuin joisi joka päivä "vaan pari paukkua" ja pitäis itteensä siten parempana äitinä kuin niitä jotka juovat kymmenen. Jos ei pienen lapsensa vuoksi ole valmis luopumaan mielihaluistaan niin ei varmaan sitten minkään muunkaan takia, ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
Alkuperäinen kirjoittaja äizkä83:
eihän tupakka hyvää tee, mut mun mielestä se on jokasen oma asia polttaako vai ei polta. ei se mun mielestä tee huonompaa äitiä. vaikka niin jotkut ajattelevat.

Aika samat ajatukset.

ja tosiaan, jos polttaa kohtuudella heti imetyksen jälkeen, ei pitäis maitoon niin kauheesti ees mennä mitää... imetystukilistaa on tullut minunkin luettua.

Näinpä. Parempi polttaa se jokunen, ku stressata itsensä äärimmilleen univelkojen ja muutosten ja imetysten lisäksi :kieh: Sehän se sitten vasta mukavaa olisi, ku mamma ois ku persiille ammuttu karhu koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
eihän tupakka hyvää tee, mut mun mielestä se on jokasen oma asia polttaako vai ei polta. ei se mun mielestä tee huonompaa äitiä. vaikka niin jotkut ajattelevat.

Aika samat ajatukset.

ja tosiaan, jos polttaa kohtuudella heti imetyksen jälkeen, ei pitäis maitoon niin kauheesti ees mennä mitää... imetystukilistaa on tullut minunkin luettua.

Näinpä. Parempi polttaa se jokunen, ku stressata itsensä äärimmilleen univelkojen ja muutosten ja imetysten lisäksi :kieh: Sehän se sitten vasta mukavaa olisi, ku mamma ois ku persiille ammuttu karhu koko ajan.

Niinpä! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:

Aika samat ajatukset.

Niinpä! ;)
joo olisihan se kauheata jos äiti tuntee olonsa huonoksi ja stressatuksi. Jatkakaa vaan tuota uskottelua niin hyvin menee...

Yhteistyössä