Mitä mieltä olet 33-vuotiaasta sinkkunaisesta joka ei ole koskaan seurustellut...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SAC
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SAC

Vieras
Eli lyhyt tausta esittämälleni kysymykselle: olen 33v sinkkunainen, enkä ole koskaan seurustellut. Jotain "säätöä" on ollut, mutta ei mitään pidempi aikaista. Asun omistusasunnossa suuressa kaupungissa, olen korkeasti koulutettu ja hyvässä vakityössä. Olen ihan ok näköinen ja mukava typpi (ystäviä on paljon). En ole mitenkään ujo vaan pystyn kannattelemaan keskustelua normaalisti.

Sanokaa suoraan mitä ajattelette minusta kun tapaamme jossain ja kerron taustani?

no mulla on kavereita jotka lähestyvät 30v ja mie pidän hitusen omituisena sitä ettei ole seurustellut tai vakiintunut.. siis mietin että miksi ihmeessä ei ole

No, en oikeastaan ajattele muuta kuin, että toivon että löytäisit oikean kumppanin pian ja voisitte perustaa perheen.. tai jos olet kiinnostuneempi naisista niin löytäisit itsellesi kumppanin siltä puolelta.
EN edes tiedä haluaisitko perustaa perheen.. mutta kun kerran kysyttiin mitä MINÄ ajattelisin.

Minä ajattelisin, että se on jokaisen oma asia, ja jokainen elää omalla tavallaan. Jos asia häiritsee sinua tai elämääsi, niin sitten sillä on väliä. Sinullakin kuvauksestasi päätellen elämässä muutakin. =)

Kuvittelee oman tasonsa korkeammaksi kuin se onkaan ja vaatii oman tasonsa ylittävää kumppania itselleen. Tai on työnsä puolesta joutunut matkustamaan niin runsaasti ettei vakiintumiseen ole tullut mahdollisuutta. Tai on joku himo uskovainen, joka menee sänkyyn vasta papin aamenen jälkeen.

[QUOTE="vieras";22978991]Kuvittelee oman tasonsa korkeammaksi kuin se onkaan ja vaatii oman tasonsa ylittävää kumppania itselleen. Tai on työnsä puolesta joutunut matkustamaan niin runsaasti ettei vakiintumiseen ole tullut mahdollisuutta. Tai on joku himo uskovainen, joka menee sänkyyn vasta papin aamenen jälkeen.[/QUOTE]

Hyviä ajatuksia. Joudun matkustelemaan kyllä, mutta se on tullut kuvioihin vasta viimeisen 2v aikana.. Muihin voin vastata, että ehkä eka saattais liipata sitten läheltä, loput on kaukaa haettuja.

noooh, vaikka viidennellä tai kymmenennellä tapaamisella sitten ;)

Että kiva tavata erilaisia ihmisiä :) Jotenki miehillä on helpompaa pysytellä pitkäänki sinkkuna, mutta naiselle se on oudompi asia. Siis että naisesta tulee outo olo.

Olis varmaan mielenkiintoista jutella - itellä ikää on saman verran, samat tiedot muuten mut seurusteluvuosia on yhteensä reippaasti yli 15 :)

33 v on vielä nuori. Älä ota paineita vaan elele sun omaa elämää. Ja jos ei sitä "oikeaa" miestä satu kohdalle niin ihan hyvää elämää voi elää ilmankin. Tältäkin palstalta olet varmaan lukenut 1000 vuodatusta mikä riesa siitä sohvaperunasta on.

Että olet ihan kuin minä muutama vuosi taaksepäin... Tulis ekana mieleen että sua kiinnosti opiskelut ja maailman katselut sillo nuorempina ja nyt tarjolla on niitä kusipäitä jotka vaan pelaa pelejä. Olet varmaan jo kyllästynyt niihin peleihin ja nyt nautit rauhallisista viikonlopuista työviikon jälkeen, eikä baarit vois vähempää kiinnostaa. Oot alkanu enemmän panostaa itseesi kuin siihen miehen löytämiseen kun tiedät mitä baarit on tarjolla.. sitoutumiskammoisia ja varattuja vonkaamassa yhden yön seuraa :D

Yhteistyössä