Mitä mieltä oisitta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Mulla on aina kuukautisten aikaan kauhee mahakipu, siis et välil en pääse sängystä ylös ja oksennan ja tärisen vaan + kaikkee muuta oireita.
Ni sit mies lähti metälle, vaik pyysin ettei lähtis, koska meillä kuitenkin on 8 kk vanha vauva. Niin ja sen ei tosiaan ois ollu mikään pakko sinne just tänään mennä, ku kuitenkin käy siel koko ajan...
Et miten te oisitte reagoinu...annoin kyl ymmärtää että en tykänny ajatuksesta. Mut oonko sit muka liian niuho?

Tuohon kysymykseen en osaa kyll vastata, mutt tulevaisuutta varten kannatas hankkia jotain lääkkeitä kipuihin. mulla on 16v tyttö jolla myös tuollaista oireilu ja e-pillereillä on kadonneet.

no et!! mulla kanssa ennen raskautta niin pahat kuukautiskivut että oksennus tuli välillä. Sairaslomaakin piti kerran hakea menkkojen takia. E-pillerit auttaa ja mä sain kunnon kolmio särkylääkkeet kun kävin lääkärissä.

Et ole niuho. Monien miehien mielestä naisten vaivat on vaan niin pieniä ja turhasta naristaan. Mutta annas olla, kun niillä itellä on vähän pää kipeä ja köhää kurkussa, niin ollaan vuoteen omia...
Varsinkin, kun teillä on noin pieni vauva, niin olisi voinut jäädä auttamaan. Varmaan ehtii mettälle toistekin.

Oletko muuten jutellut lääkärisi kanssa noista kivuista.
Minä ainakin sain apua vähän ärtsymmistä reseptikipulääkkeistä.

Metälle? Mitä nyt saa metsästää? Vai metsään? Epäolennaista mutta jäi mietityttämään.. Oletko kokeillut lämmintä haudetta alavatsalle? Tai vaikka lämmitettävää kauratyynyä tms. Jos imetät (et siis ole raskaana) niin voit ottaa myös Buranaa. Ota pakkauksen ohjeen mukaan maksimiannokset säännöllisin välein. Onko tutkittu onko endometrioosia tai muuta joka voi aiheuttaa kivut?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 10:33 vieras vieras kirjoitti:
Et ole niuho. Monien miehien mielestä naisten vaivat on vaan niin pieniä ja turhasta naristaan. Mutta annas olla, kun niillä itellä on vähän pää kipeä ja köhää kurkussa, niin ollaan vuoteen omia...
Varsinkin, kun teillä on noin pieni vauva, niin olisi voinut jäädä auttamaan. Varmaan ehtii mettälle toistekin.

Oletko muuten jutellut lääkärisi kanssa noista kivuista.
Minä ainakin sain apua vähän ärtsymmistä reseptikipulääkkeistä.

En ole nyt synnytyksen jälkeen jutellut, mutta kun lopetan imetyksen aion kyllä hankkia tehokkaampia kipulääkkeitä.

Kiitos kaikille vastanneille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 10:36 huppaloora kirjoitti:
Metälle? Mitä nyt saa metsästää? Vai metsään? Epäolennaista mutta jäi mietityttämään.. Oletko kokeillut lämmintä haudetta alavatsalle? Tai vaikka lämmitettävää kauratyynyä tms. Jos imetät (et siis ole raskaana) niin voit ottaa myös Buranaa. Ota pakkauksen ohjeen mukaan maksimiannokset säännöllisin välein. Onko tutkittu onko endometrioosia tai muuta joka voi aiheuttaa kivut?

Siis metsähommiin omaan mettäänsä. Juu oon noita koittanu, ei ihan hirveesti apuja.
Pitääpi kokeilla Buranaa sitten myöskin, nyt tosin vaan tota Panadolii, eikä apteekki auki. Otin sitä tunti sitten, joten nyt ihan ok olo...yöllä oli paljon pahempi...et taitaa ruveta helpottaan.

Onks kellään muuten siihen sanoa mitään, että joka toinen kuukausi kivut on IHAN hirveet ja sit joka toinen ne on ihan suhkot inhimilliset ( onneks tällä kertaa). Et viimeks ku oli kuukautiset olin ihan ku synnytyskivuis...oksensin verta ja siis olo oli aivan kauhee. Et mistä johtuu tollanen vuorottelu?

Yhteistyössä