Siis noin illanistujaisissa. Olisi tulossa muutama kaveri kylään ensi viikolla, niin onhan tässä toki aikaa suunnitella, mutta jotenkin tuntuu kamalan vaikealta kun olen ihan tumpelo keittiössä, ja melkein kaikilla on jotain ruokarajoitetta.
Henkilö 1: Kasvissyöjä, käyttää maitotuotteita ja kalaa
Henkilö 2: Karppaa
Henkilö 3: Allerginen kalalle, maitotuotteille, kaikille hedelmille paitsi sitrushedelmille
Henkilö 4: Allerginen mm. mausteille, kypsentämättömille vihanneksille, pähkinöille, soijalle, kaikille hedelmille paitsi banaanille. Ei voi olla paikassa jossa on kuorittu sitrushedelmiä
Henkilö 5: Syö mitä tahansa.
Oikeasti, tämä on jo naurettavaa
Taidan kallistua tuohon nyyttäriperiaatteeseen ja laittaa itse tarjolle vaan kahvia, teetä ja mehua, ja jonkinlaisen salaattipohja, johon saa itse kerätä omat lisukkeet.
Henkilö 1: Kasvissyöjä, käyttää maitotuotteita ja kalaa
Henkilö 2: Karppaa
Henkilö 3: Allerginen kalalle, maitotuotteille, kaikille hedelmille paitsi sitrushedelmille
Henkilö 4: Allerginen mm. mausteille, kypsentämättömille vihanneksille, pähkinöille, soijalle, kaikille hedelmille paitsi banaanille. Ei voi olla paikassa jossa on kuorittu sitrushedelmiä
Henkilö 5: Syö mitä tahansa.
Oikeasti, tämä on jo naurettavaa
Taidan kallistua tuohon nyyttäriperiaatteeseen ja laittaa itse tarjolle vaan kahvia, teetä ja mehua, ja jonkinlaisen salaattipohja, johon saa itse kerätä omat lisukkeet.