Mitä mieltä nimestä---

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
What? Mitä mieltä itse olet, siis mitä tykättävää tai ei-tykättävää siinä on? Kuulostaako se siis sanana kauniilta tai onko sillä kaunis merkitys vai siis mikä tuossa on sellaista että halusisi kutsua lastaan Iaksi tai Iiaksi? Entä Ea tai Ua?

Ia ei mielestäni ole edes nimi.

Iia on parempi, mutta - anteeksi kovasti - se on mun mielestä ehkäpä rumin tytön nimi mitä tiedän. Tai ehkä Ea/Eea menee Ia/Iian ohi.

Olen vähän samoilla linjoilla. Nämä nimikyselyt on vähän hankalia, kun ei halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sitten ajattelen, että no, mielipidettähän näissä kysytään, ja kerron sitten omani.

• Tykkää
Reactions: Minuli
Olen vähän samoilla linjoilla. Nämä nimikyselyt on vähän hankalia, kun ei halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sitten ajattelen, että no, mielipidettähän näissä kysytään, ja kerron sitten omani.
Jep. Mielipidettä kysyttiin, sen kerroin.

Jos oikeassa elämässä joku esittelee lapsensa Iaksi/Iiaksi, niin en tietenkään sano että onpa ruma nimi. Mutta jos mielipiteitä kerran nimenomaan kysytään...

Ea,Oa,Ua... onko nää sun mielestä nimiä? Epämääräinen rykelmä vokaaleja jotka kuullostavat ääneen sanottuna joltain älähdykseltä tai joikunalta. JOs etsit mahdollisimman lyhyttä nimeä niin laita vaikka Mi.

[QUOTE="vieras";27342142]Ea = ensiapu, ei kiva laisinkaan.[/QUOTE]

Ja ua=urheiluautoilijat. Mietipä,kun tämä Ia olisi koulussa ja kirjailisivat nimensä kässätunnilla langalla vohvelikankaalle-hänellä olisi aika helppo työ,mutta näyttäisikö hyvältä?? Iia hitusen parempi,mutta kyllä mä siihen jonkun konsonantin laittaisin,tyylin Ina,Iina tms.

Yhteistyössä