mitä mieltä nimestä MINTTU AURORA/AUROORA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salassa pidettävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salassa pidettävä

Vieras
REHELLISIÄ mielipiteitä tästä nimestä jonka meidän tyttö tulee saamaan näillä näkymin.. eli MINTTU AURORA/AUROORA?

JA kummalla tavalla teistä parempi tuo toinen nimi, yhdellä vai kahdella o:lla?

(nyt harmaana kirjoittelen että pysyy tytön nimi salassa ristiäisiin asti)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
No musta Minttu on jotekin vastenmielinen nimi. Se ei vaan sovi oikein kenellekään. Aurora sen sijaan on kaunis, nimenomaan yhdellä o:lla kirjoitettuna

juu en mäkään mintusta tykkää..kappas vaan..mutta aurora ja yhdellä oolla..milja ois nätimpi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No musta Minttu on jotekin vastenmielinen nimi. Se ei vaan sovi oikein kenellekään. Aurora sen sijaan on kaunis, nimenomaan yhdellä o:lla kirjoitettuna

juu en mäkään mintusta tykkää..kappas vaan..mutta aurora ja yhdellä oolla..milja ois nätimpi..

Juu, mustakin toi Milja Aurora olis oikein valloittava nimi :).

ajattelin itsekin ekaksi nimestä että mitä??? mies siis ehdotti sitä.
mutta yön ajateltuani se on musta tosi persoonallinen nimi tai siis minttu nimi kertoo tytöstä paljon.

ja auroran ajattelinkin yhdellä o:lla laittaa. :)

kiitos mielipiteestä!

Mintun sijaan ehdotan

Milja Aurora
Miisa Aurora
Milla Aurora
Miitta Aurora
Menni Aurora
Mette Aurora
Meimi Aurora

näistä pidän millasta ja metestä- molemmat vaan kavereiden tyttöjen nimiä :/

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mun mielestä ei ole vastenmielistä nimeä olemassakaan...
Ihan kiva nimi ja laita Aurora yhdellä oo:lla =)

Ja mun mielestä sä et voi heittää tuollaista amebaa toista vastaajaa kohti. Nyt kysyttiin mielipiteitä, ihan turhaa vetää palkoja nokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mun mielestä ei ole vastenmielistä nimeä olemassakaan...
Ihan kiva nimi ja laita Aurora yhdellä oo:lla =)

Ja mun mielestä sä et voi heittää tuollaista amebaa toista vastaajaa kohti. Nyt kysyttiin mielipiteitä, ihan turhaa vetää palkoja nokkaan.

Jos kysytään onko kiva nimi,vastaan asiallisesti että on kiva nimi tai en pidä, en ala arvostelemaan vastenmieliseksi niinkuin se joillakin muilla on tapana..

Minttu on kiva nimi, ja siihen laittaisin Auroran yhdellä oolla. Meijän likasta olisi tullut piip Auroora, kun toi Auroora kulkee suvussa, mut velipuoli kerkes antaa omalle likalle piip Aurora, joten ei sitten viititty laittaa. Nätti nimi! :)

Yhteistyössä