Mitä mieltä nimestä AISLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja we
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tytön nimi Isla ja nyt oonki nauranu että vielä kaks tyttöä lisää joille nimeks Aisla ja Isela. Mä tykkään kyllä. Ei kaikilla pidä olla nimenä Tiinaa, Tanjaa, Satua ja Annaa...yms

On kiva jos on nimi joka jää mieleen.

Vähän ehkä outo, kieltämättä vähän tekastulta äkkisiltään kuulostaa kun on niin tuttuja nimiä nuo Kaisla ja Isla. Mutta jos haluaa lapsestaan Aislan niin toiseksi nimeksi voisi sopia vaikka...
Aisla Mari Johanna
Aisla Melviina
Aisla Justiina
Nimiä on niiiiiiiiiiiiiiin paljon... :D Ja kaikkiin kyllä tottuu, että ei sinänsä mikään paha nimi.

Mun mielestä ISLA on tosi nätti nimi. Aisla nimeä en ole kuullut aiemmin. Mutta kiva sekin. Oikeestaan tosi kiva! AISLA EMILIA, AISLA VILHELMIINA, AISLA INKA AUROORA, AISLA IIRIS JOSEFIINA

mä tykkään ja mietin sitä itsekin tytölle jos tuleva masuasukki sitä on, mutta juurikin tuo tavis sukunimi joka mulla on niin jotenkin töksähtää sen perässä.. mutta miten olisi vaikka Aisla Mimosa... =)

Ei kuulosta nimeltä ollenkaan! Liian erikoinen, vaikka kyllähän siihenkin tottuisi aikanaan. Musta nuo "erikoiset" (keksityt) nimet on niin yleisiä, että tavalliset nimet alkaa olla harvinaisempia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:
Ei kuulosta nimeltä ollenkaan! Liian erikoinen, vaikka kyllähän siihenkin tottuisi aikanaan. Musta nuo "erikoiset" (keksityt) nimet on niin yleisiä, että tavalliset nimet alkaa olla harvinaisempia :)

Aisla ei ole keksitty nimi kylläkään... löytyy eripuolilta maailmaa.

Yhteistyössä