Mitä mieltä näistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Minusta nuo ekat ovat aivan kammottavan levottomat. Toiset vähän paremmat, mutta ei omaan makuun nekään.

No mä jotenkin haluisin et niis ois jotain väriä, etteivät ihan tuonne ympäristöön huku... Mutta kai heijastimet ovat ne pääasia...

Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja:
Minusta nuo ekat ovat aivan kammottavan levottomat. Toiset vähän paremmat, mutta ei omaan makuun nekään.

No mä jotenkin haluisin et niis ois jotain väriä, etteivät ihan tuonne ympäristöön huku... Mutta kai heijastimet ovat ne pääasia...

Vaaleita on ehkä vähän vaikeempi pitää puhtaana...tai puhtaan näkösenä. ;)

Onhan niitä muitakin värikkäitä vaunuja, ei ihan noin kirkuvia kuosi- ja väriyhdistelmiä. Esim. Briolla ja Teutonialla on kauniita ja värikkäitä, mutta rauhallisia.

No mitä muita sitten suosittelisitte? Vaunuilla kuljetaan vähän kuoppaisillakin teillä, joten ihan mitkään rimpulat eivät saisi olla... Eikä kokomustat.

...Mutta niiden pitäis olla kuitenkin suht kevyet ja kokoontaitettavat, koska liikun niiden kanssa useimmiten ilman miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Elä osta Boria; ovat heikkorakenteiset vaikka hinta houkuttelee ostamaan...Ennemmin käytetyt "laatuvaunut" kuin nuo...

:attn: Oletko itse koskaan omistanu kyseisen merrkisiä vaunuja?

AP!! Borat haukutaan täällä (ja muuallakin ) tosi huonoiksi ja kestämättömiksi, ja surkeiksi vaunuiksi. Meillä on kuitenkin ollu borat, ja ne oli hyvät, ja palveli meillä tosi hyvon. Käytettiin niitä ihan mielettömänä tytön vauva-aikana, ja aion samoilla kärryillä pärjätä myös tän kakkosen kans.

Höpöhöpö ei ne vaunut ehdi mitenkään haalistua jollet pidä niitä suorassa auringossa ihan jatkuvasti ja sellainenhan on mahdotonta, koska silloin vaunuissa oleva lapsi paistuisi... Osta kummat miellyttää enemmän!

Yhteistyössä