Mitä mieltä näistä toimenkuvista, kannattaako "edetä uralla"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli, minulla olisi mahdollisuus edetä uralla. Tietäisi koulutusta ja viikonloppuja poissa perheen parista. Uusi toimenkuva olisi huomattavasti vastuullisempi, minulle tulisi henkilökohtaiset tavoitteet ja työ olisi paljon haastavampaa.

Palkka on oikeastaan ainut mutta tässä asiassa... Nyt brutto on 2120e/kk ja uudessa pestissä 2300e/kk, eli erotus olisi mielestäni aivan naurettavan pieni...

Nykyisessä toimenkuvassani ei ole henkilökohtaisia tavoitteita, eikä työ ole erityisen haasteellista, pääsen tässä vähän kuin koira veräjästä... Puuhailen vain hommani ja nyökyttelen johtajille muiden mukana :)

Vaihtaisitko itse toimenkuvaa, jos palkka ei olisi tuon enempää?

Todennäköisesti vaihtasin. Tuo toinen kuulostaa mielenkiintoisemmalta ja samalla motivoivalta. Olen itse ollut juuri työssä, jossa ei juuri tarvinnut palkkansa eteen pahemmin rehkiä ja meinasin kuolla tylsyyteen! Nyt tienaan vain aavistuksen enemmän ja vastuuta ja töitä on, mutta nautin tästä.
Mieti kumpaa haluat tehdä seuraavat vuodet.

Minkäikäiset lapset? Mun vanhemmat oli uraihmisiä, ja siten paljon koulutuksissa ym ym väsyneitä työmatkojen jälkeen. Itse päätin että mun perhe-elämä ei sellasta olisi.
Työn mielenkiinto on tärkeä asia, mutta haittaako se perhe-elämää?

* syön elääkseni, en elä syödäkseni*

Alkuperäinen kirjoittaja aksu:
Minkäikäiset lapset? Mun vanhemmat oli uraihmisiä, ja siten paljon koulutuksissa ym ym väsyneitä työmatkojen jälkeen. Itse päätin että mun perhe-elämä ei sellasta olisi.
Työn mielenkiinto on tärkeä asia, mutta haittaako se perhe-elämää?

* syön elääkseni, en elä syödäkseni*

Niimpä, tässä ehkä suurin pointti... Lapset ikävälillä 1½v-12v ja heitä on kuusi :) Pelkään, että työt tulee sitten kotiinkin ja joutuu tekemään pidempiä päiviä jne. Samoin tuo, että tulee henkilökohtaiset tavoitteet ym. niin onkohan se nyt sitten ihan tuon palkan väärtti...

Yhteistyössä