V
vieras
Vieras
Loput alimman sosiaaliluokan junteista yrittävät päästä arvostuksessa korkeammalle haukkumalla muita "junntirasisteiksi".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, noinhan se ikävä kyllä menee. Nämä alemman sosiaaliluokan junttirasistit ovat vain saaneet aikaan tuon maineen kaikenlaiselle isänmaallisuudelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en ole itkenyt. Mutta jotenkin kuvaa kansaamme, että omasta maasta ei saa olla ylpeitä eikä sotaveteraaneja arvostaa, tai on alemman sosiaaliluokan junttirasisti...Ystäväni tuntevat minut, ja tietävät, että olen tosi kaukana rasististaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kiitos 1939-1945 ja en ole rasisti kyllä yhtään, outoa, ettei saa tykätä sotaveteraaneista ja olla isänmaallinen ilman rasistin leimaa. Minulla paljon ulkomaalaisia ystäviä.
Saa, mutta miksi liittyä ja sitten itkeä, että kun kaikki pitävät vaan rasistina? Nuo ryhmät nyt ovat saaneet negatiivisen leiman, kiitos urpojen. Kyllä siitä tiety melikuva tulee, vaikka itse henkilö ajattelisikin eri tavalla asian. Siellä on joukossa kuitenkin paljon niitä "puollustajia".![]()