Mitä mieltä/mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olin tänään tuon 4 v:n kanssa silmäpolilla käymässä (matkaa 80 km ja odottaa sai yli 2 tuntia).
Olin sopinut naapurin kanssa (ollaan myös kavereita) että tuo meidän tokaluokkalainen voi mennä koulusta sinne siks aikaa että isommat veljet pääsee koulusta.
Kun nuo isommat oli tullu tänne niin täällä oli ollut tuo meidän tokaluokkalainen ja naapurista samanikäinen ja eskarilainen. Olivat kuulemma olleet puoli tuntia täällä päineen.
Itteä suututtaa, mitä jos täällä ois jotain tapahtunut? Täällä ei ollut edes puhelinta kellään. Kait olis joku tuonne naapuriin juossut (300m) mutta kuitenkin.
Äsken sanoin noille naapurin lapsille että tänne ei voi tulla jos en ole ite kotona. Ei kommentoinut mitenkään.
Tiedän vain että jos/kun tuolle naapurin äidille sanon niin nauraa vaan et kaikkea ne keksiiki ja että niillä varmaan ollu siistiä kun ei oo ollu ketään kotona..

No tietty moittisin siitä, ettei olla sovitusta pidetty kiinni.
Mutta siis luottaisin kyllä siihen, että tokaluokkalainen pärjäisi jo yksikseenkin kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Schornsteinfeger:
Siis mitä ongelmaa tuossa nyt on?

Ongelma oli se että kuvittelin tuon meidän pojan olevan naapurissa enkä kahden naapurin lapsen kanssa meillä.

M' juttelisin naapurin kans, että jos joskus kysyn apua vastaavalla tavalla, niin tarkoitus ei ole se, että lapset menee meille keskenään. Mä pahoittelisin tän kertaista, ja laittaisin sen väärinkäsityksen piikkiin, mutta vaatisin samalla vastuun ottamista seuraavia kertoja ajatellen.

Siis tuolla tokaluokkalaisella oli vaihtoehtona tulla yksin kotiin, mutta ite halus tuonne naapuriin. omat lapset siis voin kyllä jättää tänne mutta en kavereiden kanssa vielä tuon ikäisiä.

Yhteistyössä