Mitä mieltä?? Mies yrittää (kännissä) panna mua ja alkaa riehua jos en suostu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tai siis kun itse jo nukun eikä tosiaan huvita herätä panolle (mies repii jo multa pöksyjä jalasta), niin mies selvinpäin ollessaan suuttuu ja mököttää, mutta jos on juonut, niin alkaa tyynyjen ja peittojen heittely, tönii minua ja sanoo että mene pois siitä muualle nukkumaan ja koittaa suunnilleen potkia lattialle.
Mitä ihmettä voin tehdä??

joo ei se tavallisesti ole ollenkaan tuollainen, mutta silloin jos mä en halua seksiä (no, aika harvoin haluan, pakko myöntää...) niin olen pihtari ja alkaa käyttäytyä noin. En voi sille mitään että ei itseäni huvita, enkä aio väkisinkään seksiin suostua.

No sinuna tekisin rikosilmoituksen ja hankkiutuisin eroon siitä ukosta. Aikana jolloin poliiseja ei vielä ollut, eikä naisella ollut oikeutta erota, olisin varmaan tehnyt sienikeittoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sinuna tekisin rikosilmoituksen ja hankkiutuisin eroon siitä ukosta. Aikana jolloin poliiseja ei vielä ollut, eikä naisella ollut oikeutta erota, olisin varmaan tehnyt sienikeittoa.

:whistle: Millähän reseptillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Punainen kärpässieni ja tuoreet korvasienet :p

En viitsi laittaa tähän reseptiä, koska nykyisin eroaminen on niin helppoa eikä naisen ole pakko alistua raiskattavaksi. =)

tämä käyttäytyminen liittyy vain niihin tilanteisiin kun en anna miehen koskea (no mulla on ongelma itseni kanssa, kun en tykkää vartalostani, 10kg ylipainoa, ja siksi en halua että mies juurikaan edes koskee läskeihini ja siitä se aina ottaa sitten pultit). Seksiä meillä aika harvoin, ehkä 3-4 kertaa kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Punainen kärpässieni ja tuoreet korvasienet :p

Kuulostaa herkulliselta. :p

Täysin asiatonta käytöstä, ei tuota ole oikeutta perustella sillä että "olet pihtari", sinulla on oikeus määrätä itsestäsi ja vartalostasi.
Kuitenkin olisi hyvä jos keskustelisitte asiasta, tuollainen käytös ei varmastikaan lisää halukkuuttasi mutta jos seksiä kovin harvoin niin osaltaan ymmärrän myös miestäsi, vaikkakin keinot ovat täysin vääriä, miehesi tulisi koettaa kannustaa sinua, saada itsetuntosi nousemaan ja auttaa sinua hyväksymään itsesi, jolloin tuokin asia varmaan korjaantuisi melkeinpä itsestään.
Mieti sinä miksi olet niin ankara itseäsi kohtaan, lieneekö siihen kuitenkaan aihetta.
:flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä käyttäytyminen liittyy vain niihin tilanteisiin kun en anna miehen koskea (no mulla on ongelma itseni kanssa, kun en tykkää vartalostani, 10kg ylipainoa, ja siksi en halua että mies juurikaan edes koskee läskeihini ja siitä se aina ottaa sitten pultit). Seksiä meillä aika harvoin, ehkä 3-4 kertaa kuussa.

Niin voithan sä syyttää itseäskin ja sulkea silmät siltä tosiasialta, että miehesi häiriökäyttäytyy ja yrittää pakottaa sinua seksiin. Ei ihme, jos et kovin usein halua.

Uusimmat

Yhteistyössä