mitä mieltä miehet olette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
herättääkö teissä mitään erityisiä ajatuksia seksi naisen joka on synnyttänyt alateitse tai naisen joka synnyttänyt keisarinleikkauksella?
onko esim jompikumpi parempi/kiihottavampi tms? vai mitään eroa/väliä?
olen täysin uteliain mielin kyselemässä, enkä ota kantaa edes siihen onko itselläni lapsia vai ei.
Voisi niinkin kuvitella että isokaluisen miehen kohdalla olisi kivempi saada väljempää tavaraa? kertokaahan nyt te miehet, kun tiedätte :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 23:56 vieras kirjoitti:
herättääkö teissä mitään erityisiä ajatuksia seksi naisen joka on synnyttänyt alateitse tai naisen joka synnyttänyt keisarinleikkauksella?
onko esim jompikumpi parempi/kiihottavampi tms? vai mitään eroa/väliä?
olen täysin uteliain mielin kyselemässä, enkä ota kantaa edes siihen onko itselläni lapsia vai ei.
Voisi niinkin kuvitella että isokaluisen miehen kohdalla olisi kivempi saada väljempää tavaraa? kertokaahan nyt te miehet, kun tiedätte :wave: :wave:

Tähän pakko vastata vaikken mies olekkaan, kai?
Tiedoksi että tutkimusten mukaan leikattujen äitien toosa on yhtä "väljä" kuin alateitsesynnyttäneiden. Näin koskapa väljyys johtuupi loppuraskauden hormooneista jotka valmistaa lantiota lapsen kulkuväyläksi. Kun lapsi on kulkenut tai sitten ei (siis jos leikattu) niin toosa palautuu, miten kuten. Nuorilla paremmin ja ei niin nuorilla ei niin hyvin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 07:57 Dude-76 kirjoitti:
autuas se mies jolla on iso kalu
B)

Tämä ei nyt kuulu ap:n kysymykseen, mutta miten niin on autuas se mies, jolla iso kalu? Kyllähän se varmaan tuntuu miehestä mukavalta kun nainen on oikein tiukkana ympärillä, mutta miettiikös mies, miltä se iso jorma tuntuu naisessa? Mulle naisena on tärkeää myös mieheni tyydyttäminen ja miehelleni minun tyydyttäminen, eikö sitten isokaluinen mies ajattele kuin itseään? ISON kalun kokeneena sanon, että toiste en ottaisi vaikka olisi millainen kantaja. Tuntuu että tulee kurkusta ulos ja repee paikat.. Ei todellakaan mikään nautinnollinen kokemus. :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:41 melle kirjoitti:
\
B)

Tämä ei nyt kuulu ap:n kysymykseen, mutta miten niin on autuas se mies, jolla iso kalu? Kyllähän se varmaan tuntuu miehestä mukavalta kun nainen on oikein tiukkana ympärillä, mutta miettiikös mies, miltä se iso jorma tuntuu naisessa? Mulle naisena on tärkeää myös mieheni tyydyttäminen ja miehelleni minun tyydyttäminen, eikö sitten isokaluinen mies ajattele kuin itseään? ISON kalun kokeneena sanon, että toiste en ottaisi vaikka olisi millainen kantaja. Tuntuu että tulee kurkusta ulos ja repee paikat.. Ei todellakaan mikään nautinnollinen kokemus. :x

autuas se mies jolla on oikean kokoinen kalu B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 18:37 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 09:41 melle kirjoitti:
\
B)

autuas se mies jolla on oikean kokoinen kalu B)

Että sä jaksat mielistellä täällä (siis toi dude)... Näköjään moni muukin on ärsyyntynyt.

HEI kuulkaahan nyt,miks otatte liian tosissaan kaikki Dudet ja muut?
Ettekö ymmärrä,että 99% on läppää, ihan ajankulua, siis täysin fiktiota
ja leikkiä!!

IHAN SAMAA HARRASTETAAN MELK. joka työpaikassakin, heitetään
kaksmielistä huumoria ja toisille se näyttää olevan liikaa.

Löysätkää sitä pipoa !! Ei millään pahalla,mutta oikeesti,ymmärtäkää
jo,että palstalla jokainen ei ole totinen torvensoittaja ..!! B) :D =)

^no hohhoijaa. Sääli sitten kaikkia muitakin. Eipä taida Dude olla ainoa joka heittää samanlaista läppää, vaikka on naimissisa etc. ym. jne.

Mä säälin sua... Oikeastaan samalla sä myös kuvotat mua... yök!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 11:09 relax kirjoitti:
HEI kuulkaahan nyt,miks otatte liian tosissaan kaikki Dudet ja muut?
Ettekö ymmärrä,että 99% on läppää, ihan ajankulua, siis täysin fiktiota
ja leikkiä!!

IHAN SAMAA HARRASTETAAN MELK. joka työpaikassakin, heitetään
kaksmielistä huumoria ja toisille se näyttää olevan liikaa.

Löysätkää sitä pipoa !! Ei millään pahalla,mutta oikeesti,ymmärtäkää
jo,että palstalla jokainen ei ole totinen torvensoittaja ..!! B) :D =)

Hei sä veit mun vuorosanat!! :o :o

Yhteistyössä