mitä mieltä miehestä?(itseäni surettaa) ->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
odotin meidän yhteistä lastamme (minulle toinen miehelle eka) odotin niin sitä kun minulla tällä kertaa on mies jonka kanssa jakaa kaikki,ihanaa. yhdessä vauvannvaate ostoksille lapsen isän kanssa, iltasin kuiskuttelu nimestä yhdessä, ristiäisten suunnittelu yhdessä miehen kanssa yms. muutenkin elämän jakaminen yhdessä kauan kaivatun puolison kanssa

mutta mies
-oli äitillään käymässä soittaa mulle ihan täpinöissään kuinka he on äidin kanssa sopinut että lähtee vauvan vaate ostoksille yhdessä. ja mä oon ihan :o täh no et sä mun kanssa ole ollut lähössä

-toinen kerta taas mies äitillään soittaa mulle muusta asiasta ja sit puhelun lopussa innostuneella äänellä sanoo että me tossa äidin kanssa puhuttiin ristiäisjärjestelyistä ja tehtiin yhdessä nimilistoja. mä olin että :o eikös se ole vanhempien yhteinen juttu, vai äitiskö kanssa lapsen saat.

- sitte vaunuja oli isän kanssa katellu (ja mä sain katella yksin)

no tästä suututtuani vasta mies teki mun kanssa noita asioita.
-lisäksi se kerta kun miehellä oli pahaolla, mua mies ei pyytänyt itseään halaamaan, eikä reagoinut mun läheisyyteen juurikaan, mutta ku äiti tuli ovesta sano sille halaa mua äiti

no nyt oli sitte sovittu että kasteen yhteydessä meidät vihittäisiin mutta suunnitellaan kahdestaan asiat(eikä edes kerrota kenellekkään etukäteen vihkimisestä), niin tää on äitinsä kanssa asiasta puhunut ja itseasiassa kun oltiin kaikki kolme samassa paikassa mies käski mun pistää silmät kii ja näytti sormusta äidilleen.

listaa voisi vielä jatkaa.

no nyt sitte mies ei pysty käsittää miksi mä en halua vihkimistä. meidän suhteessa kun ei ole 2 vaan näköjään 3.eikä tää musta toimi.

Minkä ikäinen miehesi on? Kuulosta siltä, että hänellä on läheiset välit äitinsä kanssa ja tokikin on hienoa, että äiti on edelleen tärkeä, mutta mutta.... en minäkään jaksaisi tuollaisia tilanteita. Miehesi olisi aika leikata napanuora poikki mammastaan.

tää juttu on valitettavasti totta, eikä mies ole 16v. tuntuu todella pahalta ja eniten tuo vihkimis asia, jos elämän tärkeimmät asiat on pakko jakaa äidin kanssa ensin ni mikä parisuhde tää on :'(

Lisään vielä, että kyllä itsekkin loukkaantuisin tuollaisesta ja varmasti ottaisin puheeksi asian. Rajansa kaikella ja varmasti olisi aika hieman katkaista jo sitä napanuoraansa äitiin, kun nyt elämässä on oma puoliso ja lapsikin tulossa. :whistle:

keskustelkaa ... asian sanoo jo raamattu... mies EROTKOON isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa jne.....taitaakos asian selvemmin sanoa ....olet saamassa ongelman avioliittoosi jos ei asiaa puida niin peruteellisesti että miehesi pääsee sanoista tekoihin.

Oudolta kuulostaa. Siis tietty kiva että mies on kiinnostunut vauvahankinnoista ja vihkimisjärjestelyistä jne, mutta että haluaa jakaa kaiken äitinsä kanssa... :/

Millainen suhde miehellä muuten on äitiinsä, ovatko he jonkun asian kautta jotenkin kasvaneet liikaa yhteen tms? Turvaavat aina toisiinsa.

oletko miehelle rauhallisesti selittänyt asiaa omalta kannaltasi? Siis että sinä haluat teidän yhdessä katselevan noita vauvatavaroita ja suunnittelevan ristiäisiä. Että nyt tunnet itsesi jo ulkopuoliseksi koko touhussa.

Tuo vihkimisestä kertominen on jo mielestäni törkeää. Meidät vihittiin aikanaan samalla lailla yllätyksenä kuopuksen ristiäisten yhteydessä ja olisin varmasti polttanut käämini jos olisi selvinnyt että mies olisi kertonut asiasta äidilleen ja äiti olisi vielä ollut valitsemassa sormusta. :o Siitä sinulla ainakin on syytä loukkaantua, tuohan on jo luottamuksen pettämistä!

niin siis korjaan vauva on tässä välissä jo syntynyt. ristiäiset+vihkiminen olisi tossa 1kk päästä.

iltatähtien äippä:olen kanssasi samaa mieltä,mutta mitä sille voin itse en mitään. kyllä jokaisen tapahtuman jälkeen on itketty ja puhuttu. mutta tää vihkimis asia oli se viimenen pisara. rakastan miestä mutta tää ei vaan toimi näin.

Selvästi miehesi ei ymmärrä kenen pitäisi olla se tärkein ihminen hänen elämässään, eli sinun ja lapsenne. Peesaan edellisiä, kiva että on hyvät välit mutta liika on liikaa! Mitä miehesi on asiaan sanonut?

Sano sille tossukalle suorat sanat. Että prkl saa olla viiminen kerta kun teet noin tai häät peruuntuu ja saat mennä takasin sinne mammas helmoihin kun kerran sitä haluat! Kasvakoon aikuiseksi... En tunne raamattua niinkuin iltatähtien äippä, mutta samaa mieltä olen. Ongelmia tulee aina vain enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
mies pyydelly anteeksi. en mä tiiä, no kun mun on tärkeetä jakaa asiat äidin kanssa. yms paskaa (anteeksi ottaa vaan niin pää'hän)

Eiköhän tuon pitäisi jo viimeistään olla tilanne missä mies tekee valinnan äidin ja vaimon välillä?

Itse kyllä sanoisin että häät peruuntuu ainakin siihen asti kunnes mies alkaa jakaa asiat kanssani ja katkaisee napanuoran äitiinsä.

Siinä tapauksesa, että miehen vanhemmat myös maksavat ja ostavat ne vaunut ja vaatteet, tuo on vielä jotenkin hyväksyttävää, mutta ei siinä silti pitäisi sinua täysin ohittaa.

Minä varmaan kysyisin mieheltä, onko se menossa naimisiin MINUN vai ÄITINSÄ kanssa.

Yhteistyössä