Mitä mieltä-loppuraskauden pukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli onko ihan ok mielestänne käyttää esim. toppia viimeisillään?
Jotenkin itseä "hävettää" mutta ei oo oikeen muutakaan päällepantavaa enää, kun maha niin iso.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli onko ihan ok mielestänne käyttää esim. toppia viimeisillään?
Jotenkin itseä "hävettää" mutta ei oo oikeen muutakaan päällepantavaa enää, kun maha niin iso.

Toppia?! oikeestiko...siis tottakai käytän ja aika viimeisilläni olen! :) paitahan sekin on... tietty hyvä joku alaosakin laittaa :p

Tsiisus jos tässä vaiheessa pitäisi jotain poolokaulustunikaa vetää päälleen. :O Mulla on ihan järkyttävä hiki ja toppi on paljon mukavampi, kuin joku T-paita jossa on lehmän kokoiset hikiläiskät kainaloissa... Äsken kävin avaamassa ovea postinkantajalle ja mulla oli päällä kapeaolkaiminen puolireiteen ulottuva trikoomekko, jossa reilu V-kaula-aukko. Eikä tullut mieleenkään nolostella.

Esikoista odotin talvella ja silloin oli hankalaa, kun piti heilua villapaidoissa ja toppavaatteissa, vaikka oli muutenkin kuin ryhätursas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
anteeksi, ei olis pitänyt kysyä tälläsiä.
olen muutenkin arka pukeutumaan, ja aina kun kulkee ihmisten ilmoilla, sitä isoa mahaa katsotaan. mutta mitä sitten...

Saahan sitä kysyä, mutta me ei taideta oikein ymmärtää mikä on ongelma. :D Ei ne sun vaatteita katso, mahaa ne katsoo. Se on kuule melkein se ja sama että onko sulla T-paita vai spagettitoppi päällä, kun se maha on se joka ne katseet kerää. Nyt nainen leuka pystyyn ja tepastelet ulkona just sellaisena kuin haluat! :)

Raskaus on ainoa aika, jolloin ei mun mielestä tarttee niin kattoa, miltä näyttää. :D

Siis toki joku raja siinä pukeutumisessa, mutta ainoa aika, jolloin en kattele peilistä, pömpöttääkö maha tässä paidassa vai ei. B) Antaa pömpöttää vaan.

Yhteistyössä