Mitä mieltä lapsettomasta ihmisestä, joka aina arvostelee vauvojen/lasten ulkonäköä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivostuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivostuttaa

Vieras
Siis minulla yksi sukulaistuttava, joka aina arvostelee vauvoja/lapsia tyyliin-on ruma vauva tai tuossahan oli harvinaisen kaunis vauva! Tuntuu tosi pahalta. Sanoi meillekin, että meidän poika ei ollut kaunis vauva, mutta meidän tyttö olikin todella kaunis vauva! Minusta tuo on aivan käsittämätöntä. Saa toki mieleipiteensä sanoa, mutta aika kauheaa tuota on kuunnella. Varsinkin lapsettomalta ihmiseltä. Onko näin ajattelemattomia ihmisiä muita?

Ehkäpä se just siksi laukookin kun on lapseton...jokainen jolla on lapsia varmasti ymmärtää olla sanomatta, vaikka vauva ei niin kaunis olisikaan :whistle: ainakin mä toivon ettei sano...

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta fiksu ihminen ei töräytä kaikkea -varsinkaan negatiivista- ääneen. Vauvan ulkonäen arvostelu kertoo kyllä aika tavalla tuosta fiksuuden puutteesta. Ja tässä tapauksessa on kyllä luultavasti ollut kateuttakin aika lailla, kun on kehdannut vauvaasi moittia.

onhan noihin tullut törmättyä ja kovin ärsyttävää |O
*muminaa*
mun mielestä ei ole rumia vauvoja tai lapsia...tai en osaa määritellä mitä tarkoittaa "kaunis" vauva.. :/

Yhteistyössä