mitä mieltä ko talosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12648861358430&itemcmd=move0&listSize=8&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1305687

talo ulkoapäin miellyttää,mutta sisäkuvat melko järkytys aivan kuin toisesta talosta.
olohuoneen seinän värit halvat,tunkkaset,epäsiistit jne, keittiö näyttää muoviselta ja kolkolta.
hassua kun talon ulkonäkö antaa ymmärtää sisätilat erilaiseksi.

Kiva! Vähän tummat seinät. Kiva yksityiskohta tuo kaakeloitu pikku baari sievällä ikkunalla.
Tekis mieli muuttaa maalle ja tuommoiseen, meidän asuntobudjetti on 230000e Helsingissä ja tuon hintaisia 60neliöisiä ollaan katsottu.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
talo ulkoapäin miellyttää,mutta sisäkuvat melko järkytys aivan kuin toisesta talosta.
olohuoneen seinän värit halvat,tunkkaset,epäsiistit jne, keittiö näyttää muoviselta ja kolkolta.
hassua kun talon ulkonäkö antaa ymmärtää sisätilat erilaiseksi.

juu samaa katsoi, tuosta sais jo kivan ihan pelkästää maalamallaton olohuoneen ja keittiön vaikka valkosella sellasella lämpimällä...nykysellään ei toimi ja laskee hintaa.

kiva ulkoa, vanhanaikaisen tyylinen. Mutta ei tosiaankan ton näköseen taloon sovi tuollaiset sisätilat! Olisivat sitten rakentaneet modernimman näköisen talon, jos sisälläkin on semmoista.

Juu mun makuun ei noi pintamateriaalien valinnat ja värit käyneet yhtään. En yhtään tiiä Kauhajoen hintatasosta, mutta tyyriiltä vaikuttaa jotenkin.. Ja se on SKV:llä myynnissä, ei ostettais :p

Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:
Kiva! Vähän tummat seinät. Kiva yksityiskohta tuo kaakeloitu pikku baari sievällä ikkunalla.
Tekis mieli muuttaa maalle ja tuommoiseen, meidän asuntobudjetti on 230000e Helsingissä ja tuon hintaisia 60neliöisiä ollaan katsottu.

Baariko se olikin? Mä kun luulin jonkinlaiseksi puuhellaksi tms... :ashamed:
Olohuoneen ja keittiön seinäpinnat menisivät kyllä mulla uusiksi, mutta muuten aika kiva.

Mä taas en talon ulkokuoren takia edes vilkaisi ko. taloon. Tai ehkä huvittuneena vilkaisisin. Joku mukamas linna :D
Sisältä oli parempaa sentään. Onneksi mä olisin enimmäkseen siellä sisällä....

Sisältä ahtaan ja sokkeloisen näköinen. Pitäis käydä paikanpäällä katsomassa että tietäis.

Tapettia ja maalia saa kaupasta, en mä ainakaan seiniä katso taloista, vaan pohjaratkaisua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ulkoa ok mutta lattiat ja tapetit vaihtoon heti. Ja se maksaa.

Niin maksaa, murto-osan siitä talon hinnasta. Ei taloa ostaessa kannata tuijottaa vaan maalipinnan väriä, sen kun saa vaihdettua! Pohjaratkaisujen muuttamiset ja isojen putki- ym. remppojen tekemiset on sitten oikeasti kalliimpia.

Yhteistyössä