Meillä on tuolla keksimmäisellä todettu kaikki mahdolliset eläinpölyallergiat viitisen vuotta sitten (ollut kuitenkin syntymästään asti allerginen melkein, ensimmäisistä altistumisista alkaen ) ja nyt kuukausi sitten hankki mummo ja pappa kissan. Poika viettää suht paljon aikaa mummolassa oman ja mummon ja papan halun mukaan. Pojalla on astma ja reagoi eläinpölyyn myös ihottumalla.
Mua ottaa päähän se että jos poika nykyään menee mummolaan, saa siellä syödä antihistamiinia täyden annoksen päivässä kissan takia. :snotty: Jotkuthan on sitä mieltä että allergisoivien asioiden välttely ei auta mutta onko tuossakaan nyt mitään järkeä? :ashamed:
Tokihan aikuiset omassa kodissaan asuvat ihmiset saavat hankkia vaikka norsun jos siltä tuntuu mutta silti tuntuu vähän tyhmältä tuon pojan puolesta vaikkei hän itse ole asiasta mitään sanonutkaan. :snotty:
Oonko mä vaan niuho kun skitsoilen ton asian takia? :ashamed:
Mua ottaa päähän se että jos poika nykyään menee mummolaan, saa siellä syödä antihistamiinia täyden annoksen päivässä kissan takia. :snotty: Jotkuthan on sitä mieltä että allergisoivien asioiden välttely ei auta mutta onko tuossakaan nyt mitään järkeä? :ashamed:
Tokihan aikuiset omassa kodissaan asuvat ihmiset saavat hankkia vaikka norsun jos siltä tuntuu mutta silti tuntuu vähän tyhmältä tuon pojan puolesta vaikkei hän itse ole asiasta mitään sanonutkaan. :snotty:
Oonko mä vaan niuho kun skitsoilen ton asian takia? :ashamed: