O
oonko outo
Vieras
Yksi asuu nuorisokodissa,isä tapaa säännöllisesti ja näkee nuorta ja on tervetullut myös naisystävän luo.
Äidille jos menee pitää kiysyä viikkoa ennen,yökylään ei saa jäädä koskaan.
Toinen lapsi muutti isälleen,oli kipeänä eli flubnssassa,oli kuumetta eikä mennbyt jkouluun.
Perjantaina ei kuumetta enää ja menio äidilleen viikonlopuksi.
Äiti huusi että toipilasta ja kipetä en ota,soitan jos nousee kuume ja tuon kotiin.Nuori 14v.
Itse äitiu kyllä klaittaa 12 cveen kipeänäkin isälleen.
Isä ottaa ja mkinä,uiusi puoliso otan myös,ihanat nuoret.
Tulen hyvin toimeen exvaimon kansssa mutta mua mietitytttää tuo ettei omia lapsia ota.
Vanhibn joka asuu nuoriusokodiussa sanoi että sulle saa tulla kun soittaa niin aina käy mutta äidille pitää anoa viikkoa ennen eikä siltikään sovi.Pelkäsin kun isä ja äiti eros et tulee uudet aikuiset ja tulikin muttenm olis uskonu että tulee tuollainen kuin sinä,tosi kiva nainen.
Tuntui tosi hyvältä ja kivalta ja tykkään miehen lapsista oikeasti tosi paljon.
Niin kuiva kuin exänsä mulle onkin,mua ihmetyttää tuo tapa omiin lapsiinsa suhtautua :/
Äidille jos menee pitää kiysyä viikkoa ennen,yökylään ei saa jäädä koskaan.
Toinen lapsi muutti isälleen,oli kipeänä eli flubnssassa,oli kuumetta eikä mennbyt jkouluun.
Perjantaina ei kuumetta enää ja menio äidilleen viikonlopuksi.
Äiti huusi että toipilasta ja kipetä en ota,soitan jos nousee kuume ja tuon kotiin.Nuori 14v.
Itse äitiu kyllä klaittaa 12 cveen kipeänäkin isälleen.
Isä ottaa ja mkinä,uiusi puoliso otan myös,ihanat nuoret.
Tulen hyvin toimeen exvaimon kansssa mutta mua mietitytttää tuo ettei omia lapsia ota.
Vanhibn joka asuu nuoriusokodiussa sanoi että sulle saa tulla kun soittaa niin aina käy mutta äidille pitää anoa viikkoa ennen eikä siltikään sovi.Pelkäsin kun isä ja äiti eros et tulee uudet aikuiset ja tulikin muttenm olis uskonu että tulee tuollainen kuin sinä,tosi kiva nainen.
Tuntui tosi hyvältä ja kivalta ja tykkään miehen lapsista oikeasti tosi paljon.
Niin kuiva kuin exänsä mulle onkin,mua ihmetyttää tuo tapa omiin lapsiinsa suhtautua :/