Mitä mieltä 42 v seurusteleva eronnut 21 vuotiaan isä ihailee ja kommentoi teinejen pikinikuvia facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylmät väreet tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kylmät väreet tuli

Vieras
Eli miltä mieltä olet siitä että 42 v seurusteleva eronnut 21 -vuotiaan isä ihailee ja kommentoi teinejen pikinikuvia facebookissa?
Onko tämä tavanomaista, vai jotenkin sairasta?

Mies siis seurustelee aikuisen naisen kanssa ja on samalla "uusioperheen" isä. Hänellä on oma 21 v tytär ja kaksi muuta teini-ikäistä uusiotytärtä tämän puolisonsa kautta.
Mies etsii facebookissa bikinissä esiintyviä nuoria tyttöjä kavereikseen ja kommentoi heidän kuviaan ihailevaan sävyyn.

Eli hän seurustelee ikäisensä naisen kanssa, hänellä on oma 21 v tytär edellisestä avioiliitosta. Puolisonsa kanssa joka seurustee hänellä on kaksi lapsipuolta eli teinityttöä. Ja tämä 42 v mies siis kerää facebookissa kavereikseen nuoria tyttöjä ja kommentoi heidän bikinikuviaan ihailevasti.

No kyllähän aikuinen mies saa aikuisen naisen bikinikuvia ihailla. Enemmän ihmetyttää, miksi nämä naiset laittavat bikinikuvia esille.

No, kun ne eivät ole varsinaisesti naisia vaan sellaisia nuoria tyttöjä. Nuorempia kuin miehen oma tytär tai "tytärpuolet".
Ajatus tuntuu vastenmieliseltä minusta. Eikö teistä kenestäkään muusta?

Oli ihan pakko blokata tämä entinen koulukaverini pois fb kavereistani, kun en jaksanut enää kun ruurulle plämähti jatkuvasti jonkun teinin bikinikuva, venakko tai mistä vain päin maailmaa ja fb ilmoitti, että tämä 42 mies kommentoi: Wow, super yms. noita bikinikuvia.

Eli pidät normaalina sitä? Sua kiinnostaa enemmän kirjoitusvirheet?
Jos sun mies kommentoisi ja seuraisi julkisesti teinien bikinikuvia niin olisko se sun mielestä ok?

No jos tuo 42-vuotias olisi mun mieheni, niin oikeesti yöks. Jos tässä teineillä nyt tarkoitetaan alaikäisiä tyttöjä, niin ei vaan mahdu mun kallooni. Repugnant.

Alkuperäinen kirjoittaja vööh;24979923:
No jos tuo 42-vuotias olisi mun mieheni, niin oikeesti yöks. Jos tässä teineillä nyt tarkoitetaan alaikäisiä tyttöjä, niin ei vaan mahdu mun kallooni. Repugnant.

17v11kk ruma lapsi. 18v11kk ihana pikiniteinejejeje?

Yhteistyössä