mitä miehelle lahjaksi, vihjeitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riepuriia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On aika monta alotusta aiheesta ollu, niin ei taida enää mielenkiinto riittää. Itse jo yhdessä ketjussa mainitsin, että mun mies saa työpöydän. Tässä jotain tyypillisiä ehdotuksia:

Kello, kaulakoru tms.
Pleikkapeli tms.
Kirja/dvd
Vaatteita
Jotain harrastuksiin liittyvää
Lahjakortti/lippu johonkin tapahtumaan tai esim yhteinen "loma" tai vaikka ravintola/leffailta

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Kiitos juu vinkeistä, ei vaan mitään tietoa minkä kirjan/leffan sille ostaisin.. :D Ja käsiraudat löytyy jo :P

Remekset ja Juha Vuoriset on kait miesten suosikkeja, mut mun ukko lukee ihan mieluiten sotakirjallisuutta. Tällä hetkellä Sven Hasselin sarja on pop.

Vuoriset sillä on kaikki, ollaan suurkuluttajia.. Mietin josko ostaisin sille Twilight sarjaa kirjoina, sai sellasen äidiltänsä ja on ihan koukussa. Ehkä vähän outo mies mulla kun nuista tykkää :D

Vuoriset sillä on kaikki, ollaan suurkuluttajia.. Mietin josko ostaisin sille Twilight sarjaa kirjoina, sai sellasen äidiltänsä ja on ihan koukussa. Ehkä vähän outo mies mulla kun nuista tykkää :D

Kannatan ideaa! :) Kun kerran tykkää! Pistä vielä kirjan kaveriks jotain, mitä se voi napostella lukiessaan. :)

Vuoriseltakin ilmestyi juuri viime- vai toissaviikolla uusi kirja. Meillä varmaan tuo uusin Vuorinen ja joku pleikkaripeli varmaan miehen pakettiin päätyy. DVD leffa ois hyvä, jos vaan keksis minkä ostais, vanhemmista en vaan kaupassa koskaan muista mitä hyllystä jo löytyy ja uudempia on mies nyt ite ostanut.

Yhteistyössä