Mitä miehelle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nellin mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nellin mami

Vieras
Paketoin juuri lapsen lahjat ja huomasin että mieksin oli paketoinut minule useamman kuin yhden paketin..Itse ole ostanut vasta ne perinteiset pitkät kalsongit ja jotain muutakin olis ukolle kiva keksiä..mutta mitä?!?
ideoita kiitos.

Ostin äsken semmosen karvojen leikkurin. Toivoi semmosta:D niin ostin. Ei kyllä mun mielestä mikään kovin proosallinen lahja. Vaikka eipä tuo ansaitsis sitäkään...on niin ilkee mulle aina välistä että oikeen itkettää.

Alkuperäinen kirjoittaja ohistelen:
Vividan deodoranttikivi? Mistä sellaisen saa ja lisätietoa saisko?

Luontaistuotekaupasta. Hinta on jotain 10-15?. En muista tarkemmin. Järjettömän hyvä ostos. Pitää hien hajun loitolla takuu varmasti. Suihkun jälkeen sitä hierotaan kainaloihin ja se pitää. Mun mies on todella herkkäihoinen. Ei kestä juuri noita muita dödöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja spirre:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
pimppiä :xmas:

Milläs senkin pakettiin tunkis?ainakaan etukäteen... :xmas:
joten mä ostin vaan kalsareita ja wokkipannun.. :)

No laittaa karvoihin rusetin ja jos on karvaton malli niin teippaa rusetin kii. Ei se sen kummempaa paketointia tarvii :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Luontaistuotekaupasta. Hinta on jotain 10-15?. En muista tarkemmin. Järjettömän hyvä ostos. Pitää hien hajun loitolla takuu varmasti. Suihkun jälkeen sitä hierotaan kainaloihin ja se pitää. Mun mies on todella herkkäihoinen. Ei kestä juuri noita muita dödöjä.

24 tunnin Doedorantti stick
Vivida Mineral Deo Stick
Kostuta stick vedellä ja sivele ne kehon osat, jota tarvitsevat deodoranttia.

Kauanko tuollainen kivi kestää?

niin,vaikka semmosen valmiin tarrarusetin.. =) pelästysköhän toi ukko jos pomppaisin jouluyöllä nakuna rusetin kera viereen? :D no,ei ainakaan kovin kauas pääsis juokseen tuo kipsi jalassaan :kieh:

Mitäs muut on ostelleet ukoilleen? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:

Kauanko tuollainen kivi kestää?

Mies sai viime jouluna lahjaksi kiven ja tänä jouluna taas. Eli vuoden noin kestää.

Vielä tosta deodoranttikivestä... Onko se alumiiniton? En löydä tietoa netistä nyt tähän hätään millään. Jos on niin sellanen kolahtaa meillä kans miehelle.

Yhteistyössä